Sirvides Autor "Tiisler, Tanel" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Klienditeenindusega seotud ootused autoteeninduses(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2017) Tiisler, Tanel; Gorislavskaja, InnaKäesoleva uurimustöö eesmärkidest lähtuvalt selgitati välja Reval Auto Esindused OÜ klientide ootused teenindusprotsessile ja teeninduskeskkonnale. Samuti analüüsiti nende mõju klientide poolt antavale tagasisidele ja kliendirahulolu indeksi väärtusele. Uurimustöö tulemustest selgus, et ettevõtte peamised kitsaskohad on pikad teeninduse järjekorrad ja teenindava personali hõivatus, mistõttu on klientide jaoks raskendatud teenindusse aja broneerimine. Pikad ootejärjekorrad omakorda mõjutavad kliendi arvamust teenuse kvaliteedist ning avaldavat negatiivset mõju kliendirahulolule. Töö tulemustes toodi ettevõtte jaoks välja soovitused, kuidas lihtsustada teenindusse aja broneerimist ning lühendada tööde ootejärjekordi. Eraldi analüüsiti kasutusel olevat tagasisideküsimustikku ning tehti konkreetsed ettepanekud selle täiendamiseks.