Sirvides Autor "Tork, Triinu" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Müügikampaaniate kaubavaru juhtimine tarneahelas Mobec AS näitel(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2020) Tork, Triinu; Maasik, LiinaLõputöö teemaks on hulgiettevõtte poolt turustatavate brändide toodete liikumine müügikampaaniate perioodil. Antud teema olulisus tuleneb sellest, et üha enam tehakse toodetele soodushindu, kuna ettevõtted saavad sellega stabiliseerida oma kaubavaru, kuid läbimõtlemata, kas see on ka ettevõttele kasumlik. Seda enam tuleks planeerida ja ajastada müügikampaaniaid nii, et selle tulemused oleksid ettevõttele kasumlikud. Lõputöö probleemiks on müügikampaaniate planeerimine, mis toimub lähtuvalt jaekaubandusettevõtete ootusest ning tähelepanuta on jäetud kaupade liikumise efektiivsus tarneahelas. Kasumlikkus ei ole prioriteediks, kuigi kategooria juhtimist sellepärast rakendatakse.