Sirvides Autor "Vaabla, Andres" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Tasuvusanalüüs Ida-Virumaa kaevandusettevõtete Toyotade hooldamiseks nende tööpiirkonnas(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2016) Vaabla, Andres; Lukk, AimarAntud lõputöö peaeesmärk oli leida, kas Amserv Järvel Toyota edasimüüjana on kasulik pakkuda suurklientidele Toyotade hooldamise ja remontimise teenust klientide tööpiirkondades. Lõputöö uurimuslikust osast selgub, et sellist teenust on esialgu võimalik pakkuda kahele Ida-Virumaal asuvale kaevandusettevõttele, kellel on kokku 35 sõidukit. Teenus on ettevõtetele eelkõige kasulik aja kokkuhoiu tulemusel. Tööde maht, mida antud ettevõtted telliksid, on prognoosi kohaselt 207 tundi aastas. See tähendab, et väljakutseid aasta peale tuleb 8 tunniste tööpäevade korral 26. Optimaalseim lahendus nii vähese töömahu korral on kasutada teenuse osutamisel Amserv Järve rendipargi kaubikut. Teise võimalusena kaalumisel olnud liikuvtöökoja tellimine antud töömahu juures (ostuhind ettevõttele 26 009 €) ei ole majanduslikult otstarbekas. Selle ära tasumiseks peab tööde maht olema vähemalt neli korda suurem (840 tundi). Nii väike tööde maht tähendab ka seda, et antud teenuse osutamiseks ei ole vajadust palgata lisatööjõudu. Keskmiselt 2 väljakutset kuus on Amserv Järve võimeline haldama ka praeguse meeskonnaga, väljakutsete organiseerimisega tegeleb hooldussaali nõunik ning väljakutsele sõidab üks kuni kaks tehnikut. Antud uurimustöö raames koostatud teenuse pakkumise hinnakirja põhjal on ühe töötunni maksumus kliendile 35,5 € ning kilomeetritasu väljakutsel 45 senti (hindadele lisandub käibemaks). Suurema töömahu korral sõidab väljakutsele kaks tehnikut ja sellisel juhul on kilomeetri hind 65 senti. Antud töö hulga juures on eeldatav kasum 5-aastase teenuse pakkumise perioodi jooksul 28 775 €. Probleemiks on antud teenuse pakkumisel maaletooja loa puudumine garantiitööde teostamiseks kliendi töökojas, mida tuleb taotelda. Juhul, kui maaletooja edasimüüjale sellist luba ei väljasta, ei ole võimalik ka pakkuda piisavalt usaldusväärset hooldusteenust, mida iga uue garantiilise auto ostja ootab. See tähendab, et juhul, kui autol on kehtiv tehasegarantii, peab klient ikkagi kulutama vähemalt pool tööpäeva, et käia lähimas esinduses. Suure tõenäosusega ei ole võimalik viga kohe parandada ja klient peab lisaks veel ühe tööpäeva raiskama, et viga lahendatud saaks. Seega usaldusväärse teenuse pakkumise üheks põhiargumendiks on ka garantiitööde teostamine kliendi remondikeskuses. Juhul, kui maaletooja selle loa annab, on lõputöö põhjal antud teenusega kasumlik turule tulla.