Sirvides Autor "Vagen, Helen" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Väikettevõtte Stellana OÜ veebipõhine turundamine(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2021-05-12) Vagen, Helen; Rebane, MeelisTöö on koostatud teemal „Väikeettevõtte Stellana OÜ veebipõhine turundamine“. Stellana OÜ veebilehe vajalikus seisneb selles, et püsida paremini konkurentsis ning külastaja eelistab ettevõtteid selle järgi, kas ettevõttel on toimiv veebileht või ei. Lisaks annab veebileht ülevaate ettevõttest ja külastaja saab vajadusel ettevõttega esimesel võimalusel kontakteeruda. Töö eesmärgiks oli luua ettevõttele Stellana OÜ koduleht ja internetiturundusplaan. Eesmärkide saavutamiseks püsitati neli ülesannet. Esimeseks ülesandeks oli koostada veebilehe arendamiseks teoreetiline raamistik. Vastavalt sellele anti töös ülevaade veebilehe arenguetappidest, erinevatest arengumetoodikatest (koskmudel ja agiilne arendus) ning disaini nõuetest. Välja on toodud ka veebilehe analüüs ehk kuidas välja selgitada tellija nõuded. Samuti on antud soovitusi, kuidas luua veebilehe struktuuri ja kuidas sobitada omavahel veebilehe komponente. Teiseks ülesandeks oli tellija nõuete kaardistamine ja lähteülesande koostamine. Selle ülesande täitmiseks analüüsis töö autor enne tellija nõuete välja selgitamist konkurentide veebilehti. Veebilehtede analüüsimiseks kasutati vaatluse meetodit. Peale analüüsimist pandi paika tellija nõuded, kus selgitati välja funktsionaalsed ning mitte funktsionaalsed nõuded ja koostati lähteülesanne. Tellija nõuete välja selgitamiseks kasutati intervjuu meetodit. Intervjuu läbiviimiseks kasutati Eve Keerus Jusupovi küsimustikku. Kolmandaks ülesandeks oli veebilehe loomine ja juuturamine tellijale. Veebilehe arendamisel lähtuti koskmudeli metoodikast. Koskmudeli metoodika valiti selle tõttu, et autor arendas lehte üksi ja projekt oli väike mahuline ning nõuded olid selged. Lisaks pidas autor silmas ka erinevaid disaini nõudeid. Veebileht arendati Wordpressi sisuhaldussüsteemi. Juurutamisel koolitas autor tulevased kodulehe kasutajad välja ja pakub siiani kasutajatuge. Viimaseks ülesandeks oli internetiturunduseplaani koostamine. Esmalt loodi ettevõtte TOWS analüüs, kus kaardistati ära ettevõtte tugevused ja nõrkused. Eesmärkide püstitamisel lähtuti 5S mudelist. Internetiturundusplaani koostamisel loodi kliendiprofiilid, et saada paremini aimu, kuidas jõuda ettevõtte sihtgrupini. Turundusplaan loodi algselt 1.märtsist kuni 30.septembrini 2021. Turunduskanaliteks valiti välja koduleht, e-pood ning sotsiaalmeedia (Facebook). Töös on välja toodud ka märtsi ja aprilli kuu turundamise tulemused. Tulemuste analüüsimisel kasutati võrdlemise meetodit, kus võrreldakse eelneva perioodi tulemused uue perioodi tulemustega. Aprilli ja märtsi kuu tulemused on üsnagi head. Lisaks on töös välja toodud kõige populaarsemad sidevahendid, millega antud turunduskanaleid külastatakse, uute ja vanade külastajate arv ning kui palju külastavad kodulehte ja e-poodi mehed ja naised.