Sirvides Autor "Vaigurand, Teili" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Müügipersonali arendamine põlvkondade lõikes Tapa linna jaekaubandusettevõtetes(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2020) Vaigurand, Teili; Kirikal, HeveLõputöö on koostatud teemal müügipersonali arendamine põlvkondade lõikes Tapa linna jaekaubandusettevõtetes. Lõputöö eesmärgiks oli välja selgitada Tapa linna jaekaubandusettevõtete müügipersonali arendamise võimalused lähtuvalt põlvkondlikest eripäradest. Lõputöö uurimuse käigus koostati teoreetilised lähtekohad, mis andsid ülevaate müügipersonali olemusest, eripäradest ja arendamisest ning koolitusest. Lisaks keskenduti põlvkondade jagunemisele, nende vahelistele erinevustele ning erinevatest põlvkondadest müügipersonali arendamisele. Empiiriline uuring viidi läbi kaardistusuuringuna (survey) ning andmekogumismeetodiks oli kvantitatiivne. Andmekogumisvahendiks oli ankeetküsitlus, mis koosnes lihtsatest standardiseeritud küsimustest. Andmeanalüüsi meetodina kasutati kirjeldavat statistikat. Andmeid töödeldi tabeltöötlusprogrammi Microsoft Excel abil. Statistiliste andmete analüüsimiseks kasutati aritmeetilise keskmise (m) näitajat ja standardhälvet (SD). Uuringu valimi moodustasid Tapa linna jaekaubandusettevõtete müügipersonal, kuhu kuulus kokku 74 töötajat ning kellest 63% tagastasid küsimustiku täidetult, seega lõplikuks valimiks kujunes 47 vastajat. Empiirilise uuringu käigus hinnati erinevatest põlvkondadest müügipersonali töötajate ametikohale vajalike teadmiste, oskuste ja kogemuse taset. Lisaks täiendkoolituste vajalikkust ning sobivamaid viise täiendkoolituste läbimiseks. Samuti hinnati uuringu käigus hetkelist koolitusvajadust ja sisekoolituste läbiviimist töökohal. Uuringu käigus selgitati välja erinevatest põlvkondadest pärinevad töötajate eelistused koolitus- ja arenguvõimalustele. Uuringu tulemustest selgus, et koolituste läbiviimise viisiks oli eelistatuim ettevõttesisene ning kõige rohkem hinnatakse koolitustelt saadavaid oskuseid ja teadmisi. Põlvkondadest lähtuvalt eelistavad nooremad koolitusi, mis on seotud kaubagruppide ja nende väljapanekute kujundamisega, Y-põlvkond koolitusi, mis aitavad turundusplaani koostada ning vanemad põlvkonnad hindavad kõrgelt meeskonnatöö koolitusi ning digivahendite kasutamist müügitöös. Uuringu tulemustele toetudes tehti järeldusi ning esitati ettepanekuid erinevate põlvkondadest müügipersonali töötajate koolitus- ja arenguvajadustele.