Sirvides Autor "Vanem, Anette" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Avatud juurdepääs Ettevõtte identiteedi loomine Tunke OÜ näitel(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2023-05-15) Vanem, Anette; Kiis, HelenKäesoleva lõputöö teemaks on ettevõtte identiteedi loomine Tunke OÜ näitel. Eesmärgi saavutamiseks uuriti teoreetilist materjali, viidi läbi kombineeritud kvalitatiivne-kvantitatiivne uuring ja teostati konkurentsi võrdlus. Teoreetiline osa andis ülevaate sellest, mis on bränd ja bränding ning millistest osadest koosneb ettevõtte identiteet. Saadava teoreetilise materjali kogumiseks ja analüüsimiseks kaustati peamiselt ingliskeelseid allikaid. Empiiriline osa koosnes kolmest osast. Esmalt uuriti ettevõtte olemust ja väärtusi, millele identiteeti luuakse. Anti ülevaade rõivastest, sihtgrupist, väärtustest, missioonist ja visioonist ning toodi välja brändi nime ja toodete taga olev sisu. Teiseks vaadeldi turul olevaid konkurente ja võrreldi ettevõtet nelja konkurendiga. Võrdluses lähtuti järgmistest näitajatest: nähtavust klientidele, identiteeti, turunduslikku kommunikatsiooni ja tootegruppe omavahel. Seejärel analüüsiti tehtud võrdlust. Kolmandaks viidi läbi kombineeritud kvalitatiiv-kvantitatiivne uuring praeguste ja potentsiaalsete klientide seas. Intervjuu käigus selgus, et tarbijatel on mitmekülgsed brändi- ja rõiva eelistused. Samas selgus, et varieeruvus eelistuste vahel tuleneb kantavast rõiva stiilist, mitte vanusest tulenevalt. Kogu saadud sisend oli vajalik brändiraamatu loomisel ja tulemus on kombinatsioon kõikidest saadud töö tulemustest. Uuringu tulemuste põhjal loodi Tunkele neutraalne identiteet looduslike toonide ja stiiliga, mis oli klientide eelistatud stiil. Praktilise töö tulemusena valmis 16-leheküljeline brändiraamat Tunke OÜ-le. Käesolev lõputöö on oluline panus Tunke OÜ turundusstrateegiasse, aidates neil luua selge ja järjepideva identiteedi, mis võimaldab ettevõttel end turul positsioneerida. Lisaks annab töö ülevaate identiteedi loomise protsessist ja brändiraamatu koostamisest, mis on väärtuslik teadmine turundus valdkonnas tegutsedes. Kokkuvõttes rõhutab töö autor, et identiteet on ettevõtte üks peamisi aluseid. Hea toote ja vastava ning tugeva identiteedi kombinatsioon on ettevõttele vajalik soovitud tulemuse saavutamiseks konkurentsivõimelisel turul. Lõpetuseks loodab töö autor, et valminud lõputööst on ettevõttele kasu ja see aitab kaubamärgil saavutada soovitud eesmärgid. Loodetakse, et loodud identiteet võetakse turul tarbijate poolt soojalt vastu ja see loob ootuspärast väärtust nii klientidele kui ettevõttele Tunke OÜ.