Sirvides Autor "Veber, Reelika-Maria" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Tööandja brändi roll personali värbamisel ettevõttes Maxima Eesti OÜ(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2020) Veber, Reelika-Maria; Kirikal, HeveOrganisatsioonide kõige tähtsam ressurss tänapäeval on inimesed koos oma oskuste ja teadmistega. Personali panus ettevõtte eesmärkide saavutamisel aina suureneb, seetõttu saab organisatsioon olla jätkusuutlik siis, kui töötajad on motiveeritud ja rahul töökeskkonnaga. Tööealise keskkonna vähenemine ning madal töötusemäär on seadnud tööandjad küsimuse ette, kust leida sobiva kvalifikatsiooniga personali. Tänapäeval ei vali enam tööandja omale töötajaid, vaid vastupidi ning seetõttu on väga oluline, et ettevõtte sisemine ja väline maine oleks hea. Enne kandideerimist, tutvuvad potentsiaalsed kandidaadid ettevõttega läbi meedia, küsivad arvamust oma tuttavatelt ja lähedastelt. Hea sisemine ja väline maine on organisatsioonide jaoks üsna oluline, sest positiivne ettekujutus ettevõttest võimaldab paremini värvata ning hoida oma personali. Lõputöös uuris autor Maxima Eesti OÜ ja potentsiaalsetelt töötajatelt nende arvamust antud tööandja kohta ja selgitab, kuidas see võib mõjutada värbamist. Vajadus uuringu läbiviimiseks tuli sellest, et 2018. aastal Kantar Emori poolt läbiviidud toidukauplusketti kasvupotentsiaali uuringust selgus, et Maxima Eesti OÜ on võrreldes teistega kõige nõrgema brändiga kauplusekett. Samuti teeb autor järeldused ja ettepanekuid Maxima Eesti OÜ juhtkonnale tööandja brändi maine parendamiseks. Lõputöö uuringu teostamiseks kasutati kaardistusuuringut (survey) ning admekogumismeetod oli kvantitatiivne. Andmeid koguti ankeetküsitluste teel. Kvantitatiivse uuringu läbiviimiseks koostas autor kaks küsimustikku, millest üks oli veebipõhine. Lõputöö eesmärgiks oli välja selgitada tööandja brändi roll personali värbamisel ettevõttes Maxima Eesti OÜ leidmaks võimalusi personali värbamise tõhustamiseks. Uuringu tulemustest selgus, et antud ettevõttes on töötajad kõige enam rahul oma otsese juhiga ning kõige vähem rahul ollakse ettevõtte poolt pakutavate hüvedega. Seetõttu tuleks veelgi rohkem panustada töötajate ning juhi suhetesse ja koostösse. Tööandjal tuleks aga läbi vaadata pakutavate hüvede pakett ja makstav töötasu. Tööandja välise brändi uuringust selgus, et suurem osa potentsiaalsetest tööajatest ei oleks huvitatud töötama antud ettevõttes ning seda just tööandja halva maine, halva kliendikogemuse, pikkade tööpäevade ning ettevõtte mitte meeldimise tõttu. Õpilaste meelest, kes ei ole huvitatud antud tööandja juures praktikat läbi, on ettevõttel halb maine tööandjana, nad on kogenud kauplustes halba kliendikogemust ning ettevõte ei meeldi neile. Seetõttu tuleks tööandjal tegeleda oma maine parandamisega.