Transpordi- ja liikluskorraldus
Valdkonna püsilink (URI)
Sirvi
Sirvides Transpordi- ja liikluskorraldus Märksõna "Transport--Kaubavedu" järgi
Näitamisel1 - 2 2-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Ekspedeerimisettevõtte veoviisi valik maismaa transpordil(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2017) Zotov, Vjatšeslav; Kirsipuu, ViiveKäesolevas diplomitöös „Ekspedeerimisettevõtte veoviisi valik maismaatranspordil“ on kirjeldatud rahvusvaheliste veoste kohaletoimetamise/kohaleveo protsessi kahe transpordiliigiga põhiveo FCA tingimuse järgi. Seejuures vaadeldi auto- ja raudteetranspordi efektiivsust, valiti välja kohaletoimetamise/kohaleveo punkt ja vedude maht, kirjeldati sõiduautode tarne baastingimust, arvestati välja veo aeg, töötati välja veoste liikumisskeem, analüüsiti veodokumente.Nimetus Piiratud juurdepääs Veduri C36-7I eksplutatsiooni analüüs võrreldes veduriga 2TE116(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2015) Dõba, Maksim; Looken, AntoPärast põhjalikku analüüsi võin järelduse teha, et ameerika vedur C36-7I mittu korda parem kui 2TE116. C36-7I vedur on keskonna sõbralikum kui 2TE116, mis kindlasti mõjub meie loodusele. Majanduslikus vaateväljas 2TE116 kaotab C36-7I vedurile. Kütusekulu ameerika veduril on väiksem ≈ 30% kui 2TE116 veduril. Varuosade kasutuse aeg C36-7I veduril on mittu korda pikem kui 2TE116, mis majanduslikus plaanis mõjub firmale paremini kui vahetada 2TE116 veduri varuosad. Remonti ja vedurite hooldust on mugavam teha C36-7I kui 2TE116, mis automaatselt vähendab aega ja raha vedurite hoolduse ja remondi jaoks. Mugavuse mõttes vedurite meeskonna jaoks rohkem sobib ameerika vedur C36-7i. Tema kabiin on suurem ja mugavam kui 2TE116 veduril. Ameerika veduri juhtimis pult ja suruõhkpidur on paigaldatud mugavamalt ja nendega teha tööd on kergem kui 2TE116 veduri pultiga. Suruõhkpidur L-26 on korraldatud lihtsamalt ja mugavamalt ja nendega töö ajal ei tekki probleemi nagu suruõhkpiduri 394 kraaniga. Küll aga on L-26 pidurikraani puuduseks pidurimagistraali ülelaadimise võimaluse puudumine, seetõttu on ka pidurite lahtilaskmise aeg lühem (eriti pikkadel rongidel) Turvalise plaanis 2TE116 vedur kaotab igas mõttes ameerika vedurile C36-7I. Ameerika veduril paikneb liiva punker ees, mis kokkupõrke korral pehmendab lööki ja sellega võib päästa veduri meeskonna elu. 2TE116 veduril sarnane t turvalisus puudub. Loodame, et ameerika vedur C36-7I ja 2TE116 vedur veel töötavad ja toovad Eesti raudteedele palju kasumit.