Sirvides Autor "Kaljula, Reeli" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Emma and Theo OÜ kliendirahulolu uuring(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2017) Kaljula, Reeli; Tuulik, DianaAntud lõputöö eesmärgiks oli välja selgitada Emma and Theo klientide rahulolu ettevõttega, toodetega ning klienditeenindusega. Lõputöö uuringu tulemused on suunatud Emma and Theo ettevõttele, kes saab tänu nendele tulemustele teada enda ettevõtte klientide vajadustest, soovidest ning rahulolust. Sellest tulenevalt on võimalik teha järeldusi, kas klientide maksimaalse rahulolu tagamiseks on vaja viia sisse muudatused, et klientide vajadusi rahuldada. Töö esimeses osas on käsitletud teoreetilist osa, mis hõlmab klientide rahulolu, lojaalsust, ostukäitumist ning rahulolu mõõtmist. Antud teooria annab ülevaate, kes on lojaalne ja rahulolev klient ning mida tuleb teha selleks, et see saavutada. Lisaks annab teoreetiline osa aimu, miks tuleb ettevõtetel teha kliendirahulolu uuringuid ning mida see ettevõttele annab. Lühidalt öeldes, on rahulolu uuringud ettevõtete jaoks väga olulised, sest need annavad ettevõttele teada, mida ja kuidas arendada, et tekiks rohkem lojaalseid ja rahulolevaid kliente. Töö teine osa koosneb ettevõtte lühikirjelduses, uurimismetoodikate valikust ning uuringutest. Lisaks struktureeritud intervjuu Emma and Theo OÜ juhatuse liikme Triin Tomingaga, uuringu tulemuste analüüs, järeldused ja ettepanekud ettevõttele. Emma and Theo on 2011. aastal Triin Tominga ning Erki Roosimägi poolt loodud Eestimaine väike pereettevõte. Emma and Theo toodab 2-13 aastaste lasteriideid armastuse, soojuse ja hellusega ning tahavad seda jagada ka kõigi teiste inimestega. Riiete stiil järgib täiskasvanute moetrende, mis on muudetud lapselikuks. Rõivad on pigem šikid, elegantsed ning ilusad. Tooteid müüakse läbi esinduspoe, laatade/messide, Facebooki ning edasimüüjate. Kliendirahulolu uuring koostati elektroonse ankeetküsitlusena ning viidi läbi Emma and Theo Facebooki kodulehel, kus oli antud hetkel 5893 jälgijat. Ankeetküsitlus oli avalik 21.märts-2.aprill 2017, mille jooksul vastas küsitlusele 163 inimest. Küsitluses osalenute vahel loositi välja 25 € väärtuses kinkekaart.