Sirvides Autor "Karus, Mari" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Web-to-Print digilahenduse loomine tootmisprotsessis ettevõtte Iprint24 OÜ näitel(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2022-05-18) Karus, Mari; Ada, TraumannTöö eesmärgiks seadis autor web-to-print digilahenduse loomise Iprint24 OÜ kodulehele. Autor otsis lahendust probleemile, kuidas saab vähendada kujundaja tööaega, mis kulub klientidega suhtlemisele. Taheti efektiivistada failide ettevõttesse saabumise protsessi ning selle läbi parandada tootmisprotsessi. Autor püstitas selleks erinevad uurimisküsimused, mida oli kokku kolm. Esimene töö osa oli teoreetiline, anti ülevaade tootmise digitaliseerimisest, trükiprotsessi eripärast ja trükiprotsessi digitaliseerimise võimalustest. Teine töö osa koosnes empiirilisest osast, tutvustati ettevõtet, anti ülevaade ettevõtte tootmisprotsessist ning kujundaja tööülesannetest. Kolmandaks lõputöö osaks oli analüüs ning omapoolsed ettepanekud ja järeldused. Trükiettevõtte tootmisprotsessi on võimalik digitaliseerida kindlates töölõikudes. Digitaliseerimine on võimalik, aga selleks peavad olema vastavad oskused ka ettevõtte klientidel, et neid digilahendusi kasutada. Trükifailide saatmiseks ettevõttele on mitmeid võimalusi. Need võimalused on suures osas vananemas ning nende uuendamiseks on vaja ettevõttes tuua kasutusele digilahendus, mis aitab moderniseerida tootmisprotsesse. Autor kirjeldas hetkel kasutusel olevat tootmise protsessiskeemi ja joonistas uue skeemi, milline näeks välja tootmise protsessiskeem, kui web-to-print kasutusele võetakse. Autor kalkuleeris välja ajasäästu, mis tekiks kui ettevõttes võetakse kasutusele web-to-print digilahendus. Töö raames teostati vaatlus kvalitatiivse uurimismeetodiga. Mõõdeti, kui palju kulub kujundajal aega tegevustele klientidega. Teine kvalitatiivne uurimismeetod oli struktureerimata intervjuu ettevõtte juhiga. Autor jõudis järeldusele, et klientidega suhtlemine ja trükifailide vastuvõtmine võtab aega keskmiselt 37 minutit päevas. Web-to-print lahenduse abil suudab ettevõte eemaldada kujundaja tegevusest viis tegevust, milleks on: kliendi tellimuse vastuvõtmine, hinna määramine, hinna aktsepteerimine, kliendi kontaktandmete võtmine ja kujundajapoolse faili vastuvõtmine. Need tegevused suudab ära teha web-to-print lahendus ja selleks edaspidi klienditeeninduse protsessi vaja ei ole. Klienditeeninduse protsess jääb küll alati mingil määral alles, aga lihtsamate juhtumite puhul saab web-to-print lahendusega ebavajalikke kontakte vältida mis tõstaks kujundaja töö efektiivsust ja kvaliteeti. Web-to-print lahendus tähendab klientide vaatepunktist e-poodi, mis pannakse üles kodulehele. Ettevõtte koduleht on see koht, kust kliendid hakkavad endale edaspidi tooteid tellima. Töö analüüsi osas kirjeldas autor, milline näeb koduleht välja, kus asuks tellimise nupp ning millised on võimalused trükitööde tellimiseks. Autor tegi ettepaneku, et kodulehel võiksid olla üleval tööde hinnad ning samuti võiks viia klienditeeninduse paremale tasemele. Reaalses elus web-to-print lahendust ei ole loodud, sest digilahenduse rakendamine ja juurutamine ettevõtte tootmisprotsessis võtab aega. Lahenduse peab ettevõtte kodulehele üles seadma ning viima läbi testimise perioodi. Ettevõte saab selle lõputöö võtta endale aluseks, et alustada et protsesside digitaliseerimist ja võtta kasutusele web-to-print digilahendus.