Sirvides Autor "Lille, Liis" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Bellus grupi arenemise võimalused Eesti turul(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2017) Lille, Liis; Traumann, AdaAntud lõputöö on Bellus Furnitur OÜ ja Bellus Beds OÜ ettevõttete baasil ülesehitatud. Töös on väljatoodud Bellus grupi lühi iseloomustus ja struktuur. Teooria osas on kirjeldatud turunduse olemust ja turunduse planeerimisest, ostu- ja müügitööd ning kvaliteedi protsesse. Töö eesmärgiks oli analüüsida Bellus Furnitur OÜ ja Bellus Beds OÜ toodete müügistrateegiat Eesti turul. Tööd alustati lühikese turuolukorra analüüsiga, mille käigus selgitati välja, millised kauplused müüvad Belluse toodangut Eesti turul. Täpsemalt oli vaja külastada kolme Tallinnas asuvat kauplust, milledeks olid Asko, Masku ja Isku. Külastuse käigus intervjueeris lõputöö koostaja kaupluste juhatajaid, esitades Bellus Furnitur OÜ ja Bellus Beds OÜ toodanguga seonduvaid küsimusi. Samuti töös on kasutatud vaatluse uurimismeetodit, kus töö koostaja vaatles, kuidas olid kauplused müügisaalides, kujundanud toodetest väljapanekud. Kaupluste juhatajate vastuste põhjal koostas lõputöö tegija analüüsi, mis olid ettevõtte toodete puhul positiivne ja negatiivne. Peale seda kasutati ettevõttes intervjuu vormis uurimismeedotit, kus püüti leida reaalseid lahendusi negatiivsetele vastustele. Küsitluse käigus selgus, et kõige suuremaks probleemiks osutub tarneag. Samuti oli ka probleeme kvaliteediga. Analüüsi käigus tehti järeldused, et ettevõte valmistab messidele väga vähe mudeleid, mis sobiksid Eesti turule. Ettevõte valmistab suurema osa mudelitest välismaa turule. Ettevõtet külastades sai töö autor informatsiooni uutest võimalustest, kuidas saaks muuta Bellus Furnitur OÜ ja Bellus Beds OÜ toodetega Eesti turgu. Ettevõte lahkus Taani turult, kuna müümine Taani turule ei olnud kasumis. Ettevõte on ühe turu võrra väiksem, seega oleks reaalne võimalus enim keskenduda Eesti turule. Samuti iga muutusega kaasnevad ka ohud ning need probleemid on välja toodud antud töös. Töö andis autorile selge ülevaate Eestis müüdavate Bellus Furnitur OÜ ja Bellus Beds OÜ toodete müügistruktuurist ja strateegiast. Antud müügistrateegiat saab parandada ja on võimalus laiendada ettevõtte toodete müüki Eesti turule. Antud lõputöö andis ülevaate Bellus Furnitur OÜ ja Bellus Beds OÜ turundusosakonnale, mida ettevõtte töötajad saavad teha laiendamaks toodete müüki Eesti turul. Lõputöö koostajale sai selgeks, et Bellus Furnitur OÜ ja Bellus Beds OÜ on innovatiivse mõttelaadiga ettevõte, kellel on tulevikku vaatavalt head võimalused realisatsiooni tõsta ja jääda jätkuvalt Eesti turule. Tuleb alustada sellest, et leida ettevõttele sobiv müügiinimene, kes tegeleb Eestisse müüdavate toodetega.