Sirvides Autor "Talumets, Airi" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Digiturundusmeetmed AS Wendre e-poe näitel(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2022-05-16) Talumets, Airi; Tuulik, DianaKiirelt arenevas digitaalses keskkonnas on ettevõtetel üha enam oluline investeerida toimivatesse digiturundusmeetmetesse, mis tooksid tulemusi. Digitaliseerumine ja kiire interneti kättesaadavus soodustavad digiturunduse perspektiive. Seetõttu on traditsioonilise turunduse ja müügi kõrval aina enam oluliseks muutunud digitaalsete turundusmeetmete kasutusele võtmine e-poodides. Käesoleva lõputöö teema osutus valituks tööl olles ettevõttes AS Wendre ja selle käigus selgunud asjaolust, et olemasolev e-pood ei ole toonud soovitud tulemusi. Käive ja külastatavus olid madalamad, kui ettevõte oli eeldanud. Lõputöö eesmärgiks oli teha soovituslikud ettepanekud digiturundusmeetmete kohta, mida kasutada Wendre e-poe jaoks Eesti turul erakliendi sektoris. Eesmärgi täitmiseks sai analüüsitud seni kasutusel olevaid digiturundusmeetmeid, mis on kaasa aidanud e-poe toimimisele. Hetkeolukorra kaardistamise jaoks intervjueeriti Wendre digiturunduspartnerit. Sihtgruppide leidmiseks viidi läbi intervjuu Wendre esinduskaupluse juhatajaga. Antud töös on käsitletud erinevaid digitaalseid võimalusi ja kanaleid kui ühtset tervikut, mis kokku moodustavad toimivad digiturundusmeetmed. Kogutud andmetest selgus, et ettevõttel puuduvad läbimõeldud digiturundusmeetmed e-poe jaoks. Puuduvad selgelt sõnastatud eesmärgid, turundusalaseid otsuseid on tehtud jooksvalt. Puuduvad võimalused tehtud tegevuste analüüsimiseks ja mõõtmiseks. Sotsiaalmeediaga ei tegeleta sihipäraselt ja postituste sagedus on olnud liiga harv. Digiturunduses ei ole kasutatud võimalusi, mida kasutada läbi emailide, ehk päästikkirju ja taasturundamist. Sotsiaalmeedias ja otsingumootorites ei jälgita ega analüüsita inimeste ostukäitumist ja reklaamide mõjusust. Ei ole tegeletud otsingumootorites sisu optimeerimisega ega konversioonimäärade jälgimisega. Puuduvad püsikliendiprogrammid ja kvaliteetne läbimõeldud sisu vastavalt keskkonnale. E-pood tundub nime Family-Home tõttu pigem edasimüüja kui tootja e-poena. Lisaks leidus e-poes mitmeid nüansse, mida oleks soovituslik muuta. Tuginedes kogutud teooriale ja uuringu tulemustele sai tehtud ettepanekud, milliseid digiturundusmeetmeid ettevõtte e-poe turundustegevuse jaoks kasutada, et maksimeerida oodatavat saadavat kasu. Võimalusel oleks soovitatav luua uus e-pood, mille nimes oleks sõna Wendre. Vastavalt teoorias välja toodule, sai soovitatud alustada eesmärkide seadmisega ja hakata mõõtma digiturundusalaseid tegevusi läbi selleks loodud programmide. Soovituslik oleks täiendada sihtgruppe turundustegevuse sihitamise parendamiseks. Tehtud sai ettepanek hakata saatma läbi emailide päästikkirju ja taasturundamisega alustada. Soovituslik oleks sisu loomisele senisest suuremat tähelepanu pöörata. Lisaks sai sisu loomise juures antud ka soovitusi, millist teavet võiks juurde lisada, et anda e-poele juurde lisandväärtusi. Selleks, et digiturundusmeetmed toimiksid, tehti ettepanek leida ettevõttesse inimressurss, kelle igapäevatööks oleks antud teemaga tegeleda, et digiturundusest oleks reaalset kasu ja see saaks edukana toimida. Käesolevas töös tehtud soovitused ja järeldused on tehtud selleks, et AS Wendre juhtkonnal oleks selge ülevaade hetkeolukorrast ja võimalustest milliseid meetmeid kasutada e-poe digiturunduse jaoks.