Sirvides Autor "Truu, Katri" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Tööandja brändi kujundamine Tallinna Laagna Gümnaasiumis(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2021-05-06) Truu, Katri; Heve, KirikalLõputöö teemaks on tööandja brändi kujundamine, mille käigus tutvuti erinevate allikatega, et saada teada, mis on tööandja bränd, selle mõjutegurid ja kuidas seda luua. Kokkuvõtlikult võib öelda, et brändiks võib nimetada tööandja kuvandit kuidas ta väljendab end saavutuse, kogemuste ja kommunikatsiooni põhjal. Tihti suudavad inimesed kaasaarvatud turundajad brändi terminoloogiat valesti mõista ja segamini ajada värbamisturundusega: toodete või logoga, arvates, et see on üks ja sama asi. Aga bränd on olemas ka tööandjal ja see koosneb tööandjast ning väärtustest. Et teistest erineda tuleb olla järjepidev ja tegelda brändingu protsessiga, mis ei saa kunagi valmis, sellega tuleb koguaeg tegeleda, et olla konkurentsis. Tööandja bränding tegeleb oma organisatsiooni tutvustamisega ja seega hõlmab see suhtlust nii seest kui ka väljast. Bränding algab tööandjast, mida ta otsustab mis on tema tõekspidamised, eesmärgid ja hoiakud. See annabki suuna edaspidiseks kuidas teised seda näevad. Tänapäeval on bränd saanud inimeste jaoks väga tähtsaks kuna see näitab milline organisatsioon on. Tööandja brändi mõjutegurid on sisene- ja väline kuvand, mis loovad tööandja maine. Sisemise kuvandi annavad praegused töötajad ja välise kuvandi loob tööandja ise ja samuti ka inimesed, kes annavad tagasisidet organisatsiooni kohta. Mõjuteguriteks võib nimetada veel töötajate tugevuse oma ametikohal. Tööandja otsivad endale tööle tugevaid töötajaid, kes annavad organisatsioonile tugevust juurde. Lõputöö teoreetiline osa andis ülevaate tööandja brändist tuginedes teoreetilistele allikatele. Empiirilises osas tutvustati uuringu metoodikat ja esitati uuringu tulemused. Uuringutulemusi analüüsiti, tehti järeldused ja esitati ettepanekud Tallinna Laagna Gümnaasiumile tööandja brändi parendamiseks. Tööandja brändi loomises tuleb arvesse võtta sisemist ja välist tööandja brändi. Et üles ehitada tugev bränd, siis selleks tuleb kaardistada hetkeolukord ja koguda erinevat infot nii organisatsiooni seest kui väljast. Tööandja bränd elab inimeste silmis ja südames, seega tuleb puudutada nende meeli läbimõeldult, kõnetavalt ja iga päev (Delimoge, 2018).