Sirvides Autor "Vaikre, Helena" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Müügiedenduse võimalused Coop Tartu kampaanias „Jõulukuu pakkumised“(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2022-05-03) Vaikre, Helena; Kirikal, Heve2019. aastani eesti elanike tarbimine üha kasvas (Tarbijahinnaindeksi muutust eelmisel aastal mõjutas enim toit, 2020), ent tulenevalt 2020. aastal kogu maailma tabanud COVID-19 viirusest on kaubandusettevõtted pidanud viimasel ajal pingutama, et püsida endiselt konkurentsis ning tagada ettevõtte toimimiseks vajalik käive. Lisaks ostukäitumise muutustele pidid jaekauplejad arvestama ka riigipoolsete piirangutega, mis seati eelkõige kampaaniate korraldamisele. Pärast Sportlandi korraldatud kampaaniat manitses peaminister Jüri Ratas (Ratas kaupmeestele: vastutustundetus toob karistuse, 2020) jaekauplejaid ning nii piirati kaupmeeste tegevust riiklikul tasandil veelgi, suunates neid müügiedenduskampaaniaid mitte läbi viima, vältimaks inimeste massilist kogunemist kauplustes. Kampaaniate korraldamine oli põlu all veel 2020. aasta lõpulgi, mil jaekauplejad võtsid osa ülemaailmsest Black Friday (Must Reede) kampaaniast (Pärli, 2020). Lõputöö eesmärk on selgitada välja müügiedenduse võimalused Coop Tartu kampaanias „Jõulukuu pakkumised“, et esitada juhtkonnale võimalused müügi edendamiseks jõulukuu pakkumiste kampaanias.Uuringu käigus selgitati välja, mil moel kampaania on korraldatud, sh selle eesmärk, kasutatud müügiedendusvahendid, kampaanias osalenud tooted ning müügitulemused aastatel 2020 ja 2021 Coop Tartus. Tulenevalt kampaaniatoodete suurest arvust, koondas autor need kaubagruppidesse ja esitas diagrammide ning tabelite abil analüüsi tulemused. Tulemused esitati kaupluste formaatide lõikes, sest Coop Tartus on kolm erinevat formaati kaupluseid: väikepoed, supermarketid ja hüpermarketid. Uuringuga selgitati välja kampaanias osalenud toodete arv, struktuur, kampaania müügitulemused.