Tööstustehnoloogia ja turundus
Valdkonna püsilink (URI)
Sirvi
Sirvides Tööstustehnoloogia ja turundus Märksõna "Majandus and ärijuhtimine" järgi
Näitamisel1 - 4 4-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Digiturunduse strateegia loomine Soojuskeskus OÜ näitel(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2018) Landes, Geelia; Kiis, HelenTurunduse areng on läbi aegade olnud suur, tänapäeval on üheks populaarsemaks turundusviisiks kujunenud digiturundus. Kõik, mis meid täna ümbritseb on seotud internetiga, see on ka põhjus miks ettevõtted panevad üha rohkem rõhku digiturundusele, nii teeb ka Soojuskeskus. Antud lõputöö oli ajendatud autori poolt läbitud praktikast ning ettevõtte soovist uurida digiturunduse parendamise võimalusi. Soojuskeskus on seni tegutsenud turunduses ilma, et oleks kampaaniaid ja erinevaid turundustegevusi mõõtnud. Kuigi vahendid selleks on loodud ehk tehtud kampaaniate ja AdWords’i kasutamise tulemused on internetist kiirelt ja mugavalt kättesaadavad, siis pole ettevõtte sellele varem rõhku pannud. Autor soovitas ühe peamise eesmärgina hakata analüüsima ja mõõtma turundustegevuste tulemusi, sest nendest saab teha järeldusi kuhu ettevõtte oma raha enam suunata võiks. Lisaks soovitas autor pöörduda mõne digiturunduse arendust pakkuva ettevõtte poole või osta sisse teenust, mis pakuks turunduse alast konsultatsiooni. Läbi konkurentide uurimise selgus, et Soojuskeskusel on palju võimalusi end veel nähtavamaks muuta ja nii kodulehte, Facebook’i kui ka Google leitavust parandada. Autor andis hinnangu hetkesele konkurentsile ning tõi erinevad võrdlused tabeli näol. Ettevõte koduleht on konkurentidega võrreldes nõrk. Mitmekeelsuse puudumine, iganenud disain, linkide puudumine sotsiaalmeedia kontodele, mitte töötav „Login“ funktsioon - need on puudujäägid, millega Soojuskeskus tegelema peab. Autor uuris sotsiaalmeedia lehekülgedest Facebook’i ning seal oli Soojuskeskuse tulemus võrreldes konkurentidega parem, kuigi antud valdkonna populaarsus Facebook’is ei ole suur ning sellele rõhku ei panda. Soojuskeskusel on palju võimalusi kuidas Facebook’is end populaarsemaks muuta ja sealset kasutajaskonda ära kasutada. Autor jagas mitmeid nõuandeid milliste postitustega võiks ettevõte end Facebook’is reklaamida. Antud töös tegi autor ettepanekuid ja järeldusi nii, et Soojuskeskusel oleks võimalus valida millised muudatused on neile olulised ja millistest alustada selleks, et ettevõtte nähtavus internetis suureneks. Lisaks andis autor mõned uued meetodid, millega ettevõte seni kokkupuutunud ei ole, nendeks olid e-maili turundus, koostöö blogijaga ja SEO kasutuselevõtt.Nimetus Piiratud juurdepääs Mobiilse aurupesu UpSteam turundusplaan(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2017) Rand, Gerda; Bergmann, MeelisTänapäeva kiiresti muutuvas maailm on üha enam autostuv. Inimeste keskmine sissetulek ja autode arv inimese kohta on tõusvas trendis (ainuüksi Eestis on üle 630 000 auto), üha olulisemaks muutub aja säästmine ja enam ollakse valmis ostma mugavusteenuseid. Selle kõige juures on kasvanud ka nõudlus autopesu järgi. Ettevõte OÜ UpSteam on peamiselt spetsialiseerunud mobiilse autopesu teenuse pakkumisele, mille eesmärk on kliendikogemuse tõstmine autopesuvaldkonnas. Kliendid on auto omanikud, kes hoolivad oma auto puhtusest ja seejuures oma aja, vaeva ja looduse säästmisest. Tegemist on Eestis unikaalset tehnoloogiat kasutava teenusepakkujaga omas valdkonnas. Käesoleva lõputöö eesmärgiks oli kliendikogemuse tõstmine autopesu valdkonnas. Probleemiks oli strateegiliselt planeeritud turundustegevuse puudumine ja selle lahenduseks loodi ettevõttele turundusplaan. Väljatöötatud turundusplaani ja strateegiat ellu viies suudab UpSteam OÜ liikuda efektiivselt ja kasumlikult oma püstitatud eesmärkide poole. Turundustegevuse kõige üldisem eesmärk on viia ellu ettevõtte visioon ja seda edasi arendada. Lisaks, arvestades turu suurust ja kliendi reaalseid vajadusi üritatakse luua brändi, mille eesmärk on olla kõige perekesksem ja loodussõbralikum autopesupakkuja. Ülim eesmärk on viia kliendi teadvusse taolise teenuse vajalikkus, head pooled ja roheline mõtteviis. UpSteam’i logo peab inimestes tekitama õnnelikku, perekeskset, muretut ja puhast emotsiooni. Agressiivse reklaamimisega telepildis, e-turundusega, otsemüügiga ja paljude teiste meetoditega viib UpSteam oma sõnumi klientideni, ja ollakse veendunud, et kliendil ei ole head põhjust sama hinnaklassi juures teenust mitte valida. Analüüsides turgu ja kliente, saab välja tuua, et UpSteami puhul on tegemist pigem eksklusiivse teenusega ning ideaalne klient on pere inimene, vähemalt üks laps, kes käivad tööl. Inimesed, kes käivad tööl ja puudub ajaline raam, et oma autot pesta, aga on võimekad investeerima oma mugavusse. See on avaldunud tulem tänaseks ja tugineb kõikide tellinud klientide seast väljakujunenud muster. 56 Töö käigus sai ka väljatöötatud kolm põhipunkti miks UpSteam OÜ mobiilne auto aurukäsipesu teenus on turul konkurentsitu ja nendeks on: • aur on efektiivne. UpSteam aurupesu on väga keskkonnasõbralik autopesu protsess, mille käigus kombineeritakse kuuma vee efektiivsed pesuomadused survestatud auruga; • aur desinfitseerib. Aur pääseb ligi pooridesse ja teistesse raskesti ligipääsetavatesse kohtadesse ilma keskkonda laastavate kemikaalideta. Aur on kasutusel oma tugevate hügieeniliste omaduste poolest eemaldades autost kõik kahjulikud bakterid, hallitused, viirused ja tolmulestad. Jättes auto pinna ja sisu puhtaks ja desinfitseerituks; • aur on innovaatiline. Auto aurupesemine on maailmas väga teretulnud ja innovaatiline kontseptsioon, millega asendatakse üha enam statsionaarseid ja keskkonda reostavaid käsipesupunkte. UpSteami üks eesmärke on muuta kontseptsiooni, kuidas inimesed oma autode eest hoolt kannavad. Turundusstrateegiate rakendamine on olnud siiani väga edukas. Kaasatud on ingel-investorid, kelle abiga on meedia kajastus olnud efektiivne. Antud töö omad äärmiselt suurt väärtust juhtkonna ja omanike jaoks, seda on tutvustatud ja juba elluviidud tegevused näitavad enda efektiivsust ning mõju ettevõtte pikaajaliste eesmärkide täitmisel. Autor toob juhtkonnale soovituseks välja rakendada loodud turundusstrateegiat ja tegevusi ning seeläbi suurendada püsikliendi baasi. Mitmete tegevuste rakendamine on andnud juba soovitud suunas nähtavaid tulemusi. Kokkuvõtteks võib öelda, et UpSteam on kõige efektiivsem ja innovaatilisem viis tagamaks klientidele läikivpuhas auto ilma suurema vaeva ning ajakuluta.Nimetus Piiratud juurdepääs Turunduse infosüsteemi väljatöötamine ja juurutamine ettevõtte AS Fors MW järelteeninduse näitel(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2017) Bergštein, Piia; Kiis, Helen; Kersti PärtelpoegTurunduse infosüsteemi väljatöötamise ning ettevõttesse juurutamise puhul on tegemist organiseeritud käitumisega, mille eesmärgiks on ettevõtet puudutava ja otsuseid mõjutava informatsiooni kogumine, haldamine, analüüsimine ning sellele lähtuvalt eesmärgipärane otsuste tegemine. Turunduse infosüsteemi tulemuslikkus ja jätkusuutlikkus sõltub sisendi haldamisest, mille väljund on struktureeritud infovoog, millele lähtudes viiakse läbi muudatusi. Jätkusuutliku infosüsteemi loomine eeldab etapiviisilist lähenemist, mille teostamiseks luuakse väljatöötamis – ning juurutamise plaan, mis moodustatakse vastavalt ettevõtte poolsetele ootustele, eesmärkidele ning võimekusele. Järelteenindus ning turundustegevused on otseselt seotud, baseerudes kliendivajaduste kaardistamisele ning nende rahuldamisele. Ettevõtte põhieesmärk on jätkusuutlikkuse tagamine, millele avaldab järelteeninduse kvaliteet otsest mõju. Järelteenindus hõlmab endas erinevaid kliendivajadusi rahuldavaid tegevusi, mis on kauakestva ärisuhte alustalaks. Turunduse infosüsteemi väljatöötamine ning juurutamine ettevõttes AS Fors MW on vajalik, et ettevõtte tegevusvaldkonna tihedas konkurentsiolukorras pakkuda klientidele lisaväärtust kliendihaldusprotsesside näol, muutes need läbipaistvamaks. Uue põhitegevust toetava süsteemi väljatöötamisega alustati järelteenindusosakonnas, kus toimivad tööprotsessid on suuresti manuaalsed, olles seetõttu ajakulukad ja ettevõtte klientide (ehk edasimüüjate) jaoks pikaldased ja kohati segadust tekitavad. Ettevõttesse AS Fors MW järelteenindusosakonda infosüsteemi väljatöötamise ja juurutamise plaani teostamiseks jälgiti kuude vältel hetkel toimivaid järelteenindusprotsesse, oldi vahetus suhtluses kõigi ettevõtte poolsete protsessis osalevate isikutega, et saada reaalset ning täpset ülevaadet hetkeolukorrast. Sellele lähtuvalt kaardistati ettevõtte vajadused ning ootused, et tagada plaanipärane süsteemi väljatöötamine ja hilisem juurutamine. Lähtudes hetkeolukorra vajadustest ning ettevõtte võimekusest pakuti välja etapiviisiline tegevuskava, mis võimaldaks ettevõttel alates 2017. aasta teisest poolest alustada infosüsteemi veebiprogrammi ostu - või arenduse planeerimist, mille eesmärk on järelteenindusprotsesside efektiivsuse tõstmine, sealhulgas ka kvaliteetse ning läbipaistva klienditeeninduse pakkumine. Tegevuskava sisaldab endas hetkel toimiva järelteenindusprotsesside parandusettepanekuid kui ka lähitulevikus läbiviidavate protsesside kirjeldust. Infosüsteemi veebiplatvormi ostuks on ettevõttel vaja eelnevalt välja töötada lähteülesanne, mille koostamiseks moodustatakse meeskond ning määratakse projektijuht, peale mida koostatakse vastavalt hetkevajadusele ja - olukorrale programmi väljatöötamise - ja juurutamisplaan. Antud lõputöös läbivalt väljapakutud lahendused infosüsteemi väljatöötamiseks ja juurutamiseks on koostatud lähtuvalt ettevõtte spetsiifikast, soovidest ja võimekusest.Nimetus Piiratud juurdepääs Värviliinide tootmisefektiivsuse hindamine ettevõtte ETS NORD AS näitel(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2020) Kaldre, Oliver; Kitzmann, HaraldVõttes arvesse klientide kiireneva tarneaja soovi, on tarvis teha selle tarbeks mingeid tegevusi. Eelkõige on tarbekam vaadata ettevõtte tegevused üle ja teha hinnangud. Lähtuvalt ETS NORD AS ettevõttest, on otsustatud teha investeering tarneaja lühendamise suhtes. Selleks on uue automaatse värviliini ost, mis on olnud ka vajalikuks antud mure lahendamiseks. Tootlikkuse näitajad on suurenenud ning suudetakse värvida enam tooteid. Ettevõtte üheks heaolu faktoriks võib lugeda ehituse kulgu - kui on ehitus hoogsalt käimas ja ehitatakse pidevalt juurde, on ventilatsioon oluline tarbekaup, ning aitab ettevõttel paremini läbi lüüa. Antud juhul on ehituse trend aastate jooksul olnud tõusvas trendis, mis tõestab seda juhtumit. Autor on saanud selgemaks värviliinide tehnoloogia ning hinnanud olulisemaid tootmisefektiivsuse näitajaid. Saab väita, et automaatse liini puhul on tootlikkus näitajad suuremad kui manuaalse puhul. Selle tarbeks on mõõdetud ühe kui teise protsesside kestvusi ning tehtud järeldused. Seoses majanduslike aspektide seisukohast, on automaatsel liinil üldkulud suuremad, see-eest tööjõukulud ja riputamiseks mõeldud konksude maksuvus sarnane. Kvaliteedist lähtuvalt on mõlemal liinil ühtne järgimisviis pideva kontrolli tagamiseks ja selles erinevusi ei ole. Lõputöö eesmärgid on täidetud. Olemasoleva projektiga sai autor oskused olulisemate aspektide analüüsimisest, seadmete vaatlusest ja hinnangu tegemistest. Töö on olnud mõõdukalt mahukas ja on kindlasti kasulik tulevaste projektide läbiviimiseks.