Lõputööd (TT)
Kollektsiooni püsilink (URI)
Sirvi
Sirvides Lõputööd (TT) Märksõna "Economy and Management--Retail and Wholesale Trade" järgi
Näitamisel1 - 3 3-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Konkurentsianalüüs ja laienemisstrateegia kujundamine Blorade OÜ näitel(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2020) Sepping, Karl Robert; Stelmak, IngaLõputöö kirjutamise käigus leidis autor, et kõige mõistlikum on jätkata ning areneda Amazoni siseselt ning keskenduda Amazoni siseste probleemide lahendamisele või vähendada probleemide negatiivset mõju. Blorade OÜ peaks kontsentreeruma Amazoni platvormi sisesele kasvule. Esialgne eesmärk on USA Amazoni turul tulla kolmel suurimal otsingusõnal välja esimese viie toote hulgas. Need otsingusõnad on „hair mascara“, “flyaway hair stick” ning “flyaway tamer”. Tavapärases majanduslikus seisukorras tuleks eesmärk saavutada kuu aja jooksul, kuid tulenevalt maailma majanduslikust seisust on Amazon pikendanud tarneaegu ligi kuu võrra. See omakorda raskendab eesmärki saavutada, sellegipoolest peaks eesmärk olema saavutatav vähemalt pooleteise kuu jooksul. Järgnevad Amazoni turud kuhu tuleks liikuda on Kanada ning Suurbritannia. Mis suurendaks päevas müüki 5-8% võrra, toote puhaskasum ühe toote kohta kuus oleks Suurbritannia turu puhul 555$ ning Kanada turu puhul 445$. Eelarve eesmärgi teostamiseks peaks esimesel kuul eelarve olema vähemalt 633$ USA turu puhul, 350$ UK turu puhul ning 350$ Kanada turu puhul. Positsioonide hoidmiseks tuleks USA turu puhul turundamise eelarve hoida 300$ kuus. Selleks, et turul võidetud positsioone hoida tuleks Kanada ja Suurbritannia puhul hoida turundus eelarvet 100$ piires. Eelarvele ei ole lisatud toodete tootmishinda ning saatekulusid tehasest Amazoni lattu. Lisaks on soovitav üles ehitada brändi veebileht. Veebilehe olemasolul on võimalik pakkuda professionaalsemat teenust, kuid peamine põhjus on tõsta konversiooni määra (converison rate). Veebilehel on võimalik pakkuda kliendile lisandväärtust, erinevate teemakohaste blogide ja instruktaažide kaudu.Nimetus Piiratud juurdepääs Ostukäitumise konseptsiooni järgimine kaubanduses Eugesta Eesti AS näitel(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2014) Sagar, Pilleriin; Aasjõe, ÜlleKäesoleva töö koostaja andis ülevaate töö sisu teoreetilistest alustest, tarbijakesksest uuringust ja ettevõtte, mille baasil töö koostatud on, kogemustest. Sellest kõigest järelduvalt koostati ettepanekud firma kvaliteetsema ja kiirema töö saavutamiseks. Töö teoreetilises osas kirjeldati tarbija ostukäitumist. Täpsemalt, millised on tarbija vajadused ning millest sõltub tema ostuharjumus. Kirjeldati seda, kuidas iga indiviid sõltub erinevatest mõjuritest oma igapäevastes ostudes. Kuna iga tarbija on erinev isiksus, siis on ka nende harjumused erinevad, kuid kindlasti on ka isiksusi, mis mingisuguse koha pealt saranevad. Antud teoreetiline osa annab aimu erinevate inimeste käitumismaneeridest kauplustes, andes infot selle kohta, kuidas tooteid riiulile paigutada ning kuidas edastada kliendile infot või reklaami nii, et seda tõesti ka tähele pandaks. Töö uurimuslik osa andis ülevaate inimeste arvamusest, mis saadi nendelt elektroonilise küsitluse teel. Küsitluse tulemusi võrreldi andmetega, mida saadi Eugesta Eesti AS-ilt. Tulemuste komponeerimisel saadi aimu sellest, mis mis avaldab kõige enam tarbijale mõju tema ostu sooritamisel. Milline lähenemine tuleb mingi kindla kliendi puhul valida, et toodete müük oleks ettevõttele võimalikult tulutoov. Eelvnevast lähtuvalt koostati ettepanekud parimaks toote paigutuseks Eesti suurimates jaekettides. Samuti anti soovitusi selle kohta, millised võiksid olla sealsed turustamise võimalused arvestades jaekettide siseseid võimalusi ning kokkuleppeid nendega kui koostööpartneritega. Antud töö tulemused toovad kasu ettevõtte Eugesta Eesti AS-i töötajate müügitöö sujuvusele. Tulemused aitavad kaasa edasise turundusplaani koostamisele andes informatsiooni tarbija vajadustest ning käitumisest oste teostades. Samuti aitab uurimistööst saadav informatsioon tõsta mainitud tootegrupi ( ja ka teiste tootegruppide) käivet, arvestades ju tarbija vajadusi ja ootusi.Nimetus Piiratud juurdepääs PVC uksekardina turustamis võimaliste hindamine ja analüüs Etra Balti AS näitel(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2014) Reha, Meelis; Nõuakas, KatiKäesoleva lõputöö eesmärgiks oli leida ja kaardistada PVC uksekardina turustamisvõimalusi Eesti tööstusturul. Selleks viidi läbi kaks eraldiseisvat turu-uuringut, üks eraisikutele ja teine ettevõtetele. Tulemustest oli võimalik näha eraisikute väikest teadlikust toote suhtes. Samuti tõi eraisikutele suunatud turu-uuring välja, et eraisikutele seondub antud toode tööstusega ja ei nähta potentsiaali toote kasutamiseks oma majapidamises. Ettevõtetele suunatud turu-uuring näitas, et ettevõtted teavad PVC uksekardina olemasolu ja on väga positiivsed antud toote suhtes. Samuti tuli turu-uuringu tagajärjel välja, et tarbijad ei ole lojaalsed oma tarnijale. Antud lõputöö jaoks analüüsib autor läbi erinevad kliendid ja konkurendid. Tulemused on oodatavad. Suurimaks kliendigrupiks, millele peaks keskenduma, on tööstuskliendid. Kuigi enamasti on tegemist ühekordsete klientidega, toovad nad sisse suurima kasumi. Samuti on väiksem võimalus jääda sõltuvusse ühest ettevõtest. Antud olukorral on üks miinus. See vajab suurt tööjõu ressurssi, kuna kliente on vaja palju, et see taktika muutuks kasumlikuks. Konkurentide suhtes peaks ETRA otseselt astuma konflikti teiste tööstustoodete hulgimüüjatega. Tegemist on ettevõtetega, kes konkureerivad ETRA-ga teiste tootegruppide sees ning seega on tegemist tavapärase käitumisega. Vältida tuleks lähitulevikus otsesest konfliktist edasimüüjatega, olenemata sellest, et nad tegelevad samadele turusegmentidele müümisega. Toote hinnapoliitikas tuleks jälgida, et toote hind oleks vastavuses toote omadustega, suurkliendid saaksid allahindlust ning müügiosakonnal oleks mängimisruumi hinnapakkumise tegemisel. Lisaks sellele peaks ETRA mõtlema läbi oma turustasmisvõimalused ning võiks luua turunduseelarve. Seda eelarvet saaks kasutada toodete, antud juhul siis PVC uksekardina nähtavamaks tegemiseks otsingumootorite läbi. Turu-uuring tõi välja, et potentsiaalsed kliendid otsivad ise infot ning ETRA peaks end kergesti kättesaadavaks tegema nendele.