Kaubandusökonoomika
Valdkonna püsilink (URI)
Sirvi
Sirvides Kaubandusökonoomika Autor "Evert, Kristi" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Iseteeninduskassade kasutamine Jõgeva Majandusühistu kaupluses(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2020) Evert, Kristi; Kirikal, HeveLõputööga „Iseteeninduskassade kasutamine Jõgeva Majandusühistu kaupluses“ uuriti kaubandusettevõtte tarbijatelt iseteeninduskassade kasutamist. Jaekaubandusvaldkonnas on tehnoloogia areng kiire ning pidevalt luuakse uusi tehnoloogilisi võimalusi, mis aga toob omakorda kaasa muutused ettevõtetele, kui ka töötajatele ja klientidele, kes peavad pideva arenguga kaasas käima ning uut tehnoloogiat omaks võtma. See kõik nõuab arenguga kaasas käimist ja pidevalt uusi koolitusi ja ümber õppimist. Lõputöö eesmärk oli välja selgitada iseteeninduskassade kasutamine Jõgeva Majandusühistu kaupluses, et leida võimalusi iseteeninduskassade ulatuslikumaks kasutamiseks. Teoreetilises osas on suur ülevaade erinevatest tehnoloogilistest lahendustest jaekaubanduses, mis lihtsustavad töötajate igapäevaseid tööülesannete täitmist ning tarbijatele pakuvad mugavamat ja kiiremat ostukogemust. Kuna rahvastik vananeb kiirelt, siis tehnoloogia aitab lahendada kaubanduses tekkinud tööjõu probleeme. Empiiriline uuring viidi läbi Jõgeva Majandusühistu Coop kaupluses ja selle uuringu sihtrühmaks olid kaubandusettevõtte kliendid, kes kasutasid iseteeninduskassasid. Lõputöö uuringuga uuriti inimeste iseteeninduskassade kasutamist Jõgeva Majandusühistu kaupluses, et leida võimalusi iseteeninduskassade ulatuslikumaks kasutamiseks. Läbiviidud uuringust selgus, et inimesed külastavad kauplust sageli, kuid iseteenindust kasutatakse vähe sealsete pidevate takistuste tõttu, millest võib järeldada, et kaupleja peaks hakkama läbi viima muudatusi ja tegema uuendusi, et püsida konkurentsis ja olla tarbijale meele järgi ning luua innovaatilisi lahendusi kaupluses. Lõputöös seatud eesmärgid ja ülesanded said kõik täidetud.