Tööstustehnoloogia ja turundus
Valdkonna püsilink (URI)
Sirvi
Sirvides Tööstustehnoloogia ja turundus Märksõna "Economy and Management--Strategic Management" järgi
Näitamisel1 - 5 5-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Ärikliendi müügistrateegia Profitex Invest OÜ näitel(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2018) Piir, Ragnar; Kiis, HelenKäesoleva lõputöö eesmärgiks oli koostada müügistrateegia ettevõttele Profitex Invest OÜ. Selleks viidi läbi tootmishügieeni uuring Eesti toiduainetööstuste seas selgitamaks välja peamised probleemid ja ootused hügieenipartnerile. Tulemuste põhjal koostati müügistrateegia aluspõhimõtted ja tegevuskava nende elluviimiseks. Lähtuvalt lõputöö tulemustest ja peamistest järeldustest saab autor kinnitada, et lõputöö eesmärk, koostada ärikliendi müügistrateegia ettevõttele Profitex Invest OÜ, sai täidetud. Koostatud strateegiat esitletakse ettevõtte tegevjuhile edasiste tegevuste planeerimiseks.Nimetus Piiratud juurdepääs Ärikliendi müügistrateegia väljatöötamine AS Eesti Elecster näitel(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2015) Irina, Krotiuk; Aasjõe, Ülle; Paavi KarjatseAntud lõputöö eesmärk oli väljatöötada ettevõte AS Eesti Elecster ärikliendi müügistrateegia ja selleks olid läbi viidud mikro-, ja makroanalüüs, kliendi- ja konkurentsianalüüs ning ettevõtte SWOT-analüüs. Nende andmete põhjal on koostatud ettevõtte müügistrateegia tegevuskava, mille perioodiks on üks aasta. Lõputöö esimeses peatükis annab autor ülevaade B2B ja B2C turundusest ja müügist. Tuuakse välja nende erinevused ja B2B eripärad, millest tuleb lähtuda müügistrateegia väljatöötamisel. Samuti uuritakse kommunikatsiooni kanaleid ja hinnakujundamismeetodeid, mis sobivad kasutamiseks just B2B turgudel. Lõputöö teises peatükis on autori väljatöötatud ettevõtte müügistrateegia. Kõigepealt on antud AS Eesti Elecsteri lühitutvustus, ülevaade ettevõtte tegevusalast, ettevõtte struktuurist ja tehnoloogilistest võimalustest. Analüüsitakse mikrokeskonda, mis omakorda koosneb klientide ja konkurentide analüüsist. Samuti viiakse läbi makrokeskonna analüüs. Neist analüüsidest lähtudes koostatakse ettevõtte SWOT-analüüs, kus tuuakse välja ettevõtte peamised tugevused ja nõrkused ning võimalused ja ohud. Lähtuvalt hetkeolukorrast, püstitakse eesmärgid järgmiseks aastaks. Eesmärkide elluviimiseks koostati tegevuskava, mis näeb ette erinevate tegevuste läbiviimist. Tegevuskava on koostatud perioodiks 01.05.2015 kuni 01.05.2016, ehk üheks aastaks. Samuti on koostatud antud tegevuskava eelarve, kus on väljatoodud vajalikke tegevuste maksumus, tähtajad ja oodatavad tulemused. Perioodi lõpus analüüsitakse saadud tulemusi püstitatud eesmärkidest lähtudes ning koostatakse tegevuskava järgmiseks aastaks. Müügistrateegia ettevõtte AS Eesti Elecster baasil on koostatud ja seega võib öelda, et lõputöö eesmärk sai täidetud. Selle efektiivsust saab hinnata järgmisel aastal, siis kui ettevõtte majandustulemused on teada.Nimetus Piiratud juurdepääs Estnor OÜ ekspordiplaan(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2014) Vesiloik, Erik; Bergmann, MeelisTöö eesmärk oli koostada EstNor OÜ – le ekspordiplaan aastateks 2015-2017, mille tulemusena planeeritakse sihtturgudele sisenemist ning nendel laienemist. Lisa eesmärgiks oli saada ülevaatlik ning analüüsitud ekspordiplaan aluseks turundusplaanile ja toetuse saamiseks Ettevõtluse Arengu Sihtasutuselt. Lõputöös oli eesmärgiks käsitleda põhjalikult ettevõtte eksporditavat toodangut, selle tootmisprotsessi ja tuua välja hinnakujunemine, mille tulemusena toodi täpselt välja eeldatav müügihinna kujunemine ning tootmisprotsesside käik. Lisaks analüüsiti potentsiaalseid sihturgusid, ärikeskkonda, tegevusharu, mille tulemusena saadi ülevaade ettevõtte võimalustest, barjääridest, ohtudest ja konkurentidest. Analüüside tulemusena selgus, et valitud sihtriikidel on olemas vajalik potentsiaal, et alustada investeeringuid nendele sisenemiseks ja laienemiseks. Kõige atraktiivsemaks ning suurima potentsiaaliga riigiks peetakse Rootsi Kuningriiki. Koostatud ekspordiplaani rakendamiseks loodi tegevuskava ja ning pandi paika planeeritavad tegevused ning eeldatav maksumus, nende täitmiseks. Planeerimaks turundus tegevust valitud sihtriikides, viidi läbi SWOT-analüüs, millest selgusid ettevõtet varitsevad ohud, olemas olevad vead, kuid ka tugevused ja võimalused. SWOT analüüsist selgus, et ettevõtte väljavaated on head ning nõrkuseks olevaid punkte on võimalik likvideerida tulevikuplaane arvestades. Suurima võimalusena nähti laienemist uutele turgudele ja suurimaks ohuks sõltuvust ühest eksporditurust. Lisaks toodi välja turundusstrateegia, mille punkte järgides võeti siht turundustegevuseks. Autori väljatoodud analüüside tulemusena ning tegevuskavale toetudes sooviti saavutada käibe kasvu, eksporditurgude laienemist ning ettevõtte üldist arengut, mille edukust on võimalik hinnata peale ekspordiplaani rakendamist. 53 Töö tulemusena edastas töö autor ekspordiplaani ettevõtte juhatajale, kes otsustab investeeringute mahu sisenemiseks ja laienemiseks toodud sihtturgudel. Eesmärkidena toodud turundusplaani alustamine ning Ettevõtte Arendus Sihtasutusele taotluse esitamine ei ole praeguseks hetkeks veel sooritanud ning leiab tähelepanu lähitulevikus.Nimetus Piiratud juurdepääs Kliendirahulolu uuring AS Saku Metall Uksetehas näitel(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2016) Ojasild, Annika; Aasjõe, Ülle; Terje AlliksooKäesoleva lõputöö autori eesmärgiks oli analüüsida kliendirahulolu uuringu tulemustele tuginedes klientide tundeid ja rahulolu seoses AS Saku Metall Uksetehasega ning teha ettepanekud ettevõtte juhtkonnale klientide rahulolu ja soovitusindeksi tõstmiseks.Nimetus Piiratud juurdepääs Lehtmetallitöötluse ärimudel iduettevõtte loomiseks(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2016) Bostan, Maksim; Suurväli, MariKäesolevas projektis uuriti lehtmetallitöötluse valdkonna põhjal iduettevõtte loomist. Kavandatava iduettevõtte põhitegevuseks on spetsialiseeritus metallist lehtmaterjali laserlõikamisele ning täpis painutamisele vastavalt kliendi vajadustele. Kavandatav idufirma ei müü toodangut vaid pakub tootmise teenust allhankena, seega areng suuresti sõltub aktiivsest müügitööst ja meeskonna pädevusest. Ärikeskkonna analüüsi abil selgitati välja potentsiaalsed võimalused ja raskused äriidee realiseerimisel. On kasutatud usaldusväärsed statistilised allikad ning turundusuuringu tulemused. Vastavalt nende tulemustele võib teha järelduse, et Eesti metallitöötlemise valdkond on stabiilselt arenev majandussektor ning omab potentsiaali ettevõtlusega tegelemiseks nii kohalikul turul kui ka toodangu ekspordile orienteerudes. Ekspordi võib nimetada selle valdkonna vedajaks, kuna kohalik tehnoloogiline tase, kvaliteet, töö tegemise kiirus on kõrgel tasemel ning tööjõukulud on kordades madalam võrreldes EL-28 (Euroopa Liidu liikmesriikide) keskmisega. Sellised ärikeskkonna tingimused tekkitavad suurt huvi välisinvestoritele. Kohaliku tööjõuturgu aga mõjutab see negatiivselt. Peamiseks raskuseks metallitöötlemise sektoris tegutsemiseks on seadmete operaatorite leidmine. Kohalikud ettevõtted on sunnitud õpetama ise või ostma värbamisteenust. See omakorda nõuab lisa ajalist- ja finantsressurssi. Et raskusi vältida tuleb võimalikud ohud ette näha ning strateegilised käigud ette valmistada. Iduettevõtte ärimudel kirjeldab firma toimimise loogikat alates äriidee tekkimisest kuni kavandatavate tegevuskulude arvutamiseni. Kavandatav ettevõtte pakkub jõudlust kaasaegse lõike- ja painutuse tehnoloogia abil. Spetsialiseeritus üksikutel töötlemise protsessidel annab konkurentsieelise kiiruse, kvaliteedi ja hinna suhtes. Vastavalt turundusuuringule, kohalikul turul on nõudlust käesolevas projektis kavandatava äritegevuse vastu. Potentsiaalsed ärisuhted võivad tekkida paljude metallitöötlemise ning metallitoodete tootmise firmadega, mille hulgas on ka välismaa ettevõtete filiaalid, kesk- ja väiketootjad sise- ja välisturul, ning eraklient.