Tervisetoodete kategooria arendamine Solarise Toidumaailmas
Kuupäev
Autorid
Väljaande pealkiri
Väljaande ISSN
Köite pealkiri
Kirjastaja
Kokkuvõte
Lõputöö koosneb kolmest peatükist, millest esimeses peatükis käsitleti kategooria juhtimist ja selle analüüsimise võimalusi. Teises peatükis on kirjeldati empiirilise uuringu metoodikat, püstitatud eesmärke ja eesmärgi saavutamiseks seatud ülesandeid ning koostati ettevõtte lühitutvustus. Kolmandas peatükis on koostati uurimistulemuste analüüs, mille käigus viidi läbi kategooria ja konkurentsi analüüs. Lähtudes analüüsi tulemustest tehti järeldused, millest kujunesid välja ettepanekud, kuidas parendada vee kategooria müüki ABC Supermarketsi Solarise Toidumaailma kaupluses. Lõputöö eesmärgiks oli selgitada välja ABC Supermarketsi Solarise kaupluse tervisetoodete kategooria konkurentsieelis ettevõtte kategooria strateegiliste eesmärkide saavutamiseks. Analüüsi käigus selgunud tulemustest tehti järeldused ning seejärel ettepanekud, kuidas tervisetoodete kategooria müüki ABC Supermarketsi Solarise Toidumaailmas parendada ning eesmärke saavutada. Lähtudes teooriast saab öelda, Solarise toidumaailmas vajab tervisetoodete kategooria senisest rohkem tähelepanu. Tooted vajaksid põhjalikku analüüsi ning seejärel kas sortimendist väljaarvamist, välja vahetamist või uut asukohta. Kuna tervisetoodete müük areneb kõikides kauplustes, kaasaarvatud Solarise otsestel konkurentidel, siis peaks kategooria juht tegelema kategooriaga nii kiiresti kui võimalik, sealjuures arvestades ka tarbijate soove ning trende, kuhu tervisetoodete kategooria on liikumas.
Thesis has been prepared on the subject"Development of health products in Solarise Toidumaailm". Thesis has 48 pages, including title page, summary, introduction, content, used materials and extras. Thesis has total of five drawings, seven charts and it is prepared using 39 different sources. The topic of the thesis is actual, because consumption of health products and overall healthy eating is currently on the rise. The thesis is based on consumers purchasing decisions in the category of health products The aim of the thesis is to find out the competitive advantage of the health products category of the Solarise Toidumaailm in ABC Supermarket in order to achieve the strategic goals of the company category. The research tasks are: • to theoretically describe the possibility of category management and the creation of a competitive advantage • describe categorization and trends of health products; • make analysis of sales data and a competition analysis of the category of health products based on the chosen methodology • make recommendations to ABC Supermarkets to gain a competitive advantage in the health products category It follows from the theory that consumers are becoming more aware of and paying more attention to healthy eating. As sales of health products are evolving in all stores, including Solaris' direct competitors, the category manager should address the category as soon as possible, taking into account consumer preferences and trends to which the health product category is moving. In the course of this thesis we can thell that in Solarise Toidumaailm, the category of health products needs more attention. The products would need to be thoroughly analyzed and then products need either removed from the assortment, replaced or relocated.