Müügikampaaniate kaubavaru juhtimine tarneahelas Mobec AS näitel
Kuupäev
Autorid
Väljaande pealkiri
Väljaande ISSN
Köite pealkiri
Kirjastaja
Kokkuvõte
Lõputöö teemaks on hulgiettevõtte poolt turustatavate brändide toodete liikumine müügikampaaniate perioodil. Antud teema olulisus tuleneb sellest, et üha enam tehakse toodetele soodushindu, kuna ettevõtted saavad sellega stabiliseerida oma kaubavaru, kuid läbimõtlemata, kas see on ka ettevõttele kasumlik. Seda enam tuleks planeerida ja ajastada müügikampaaniaid nii, et selle tulemused oleksid ettevõttele kasumlikud. Lõputöö probleemiks on müügikampaaniate planeerimine, mis toimub lähtuvalt jaekaubandusettevõtete ootusest ning tähelepanuta on jäetud kaupade liikumise efektiivsus tarneahelas. Kasumlikkus ei ole prioriteediks, kuigi kategooria juhtimist sellepärast rakendatakse.
The aim of this thesis is to analyse the campaigns conducted by wholesale company in order to identify the opportunities of it's brands for effective management of sales campaigns to optimize movement of stock in the supply chain. This subject is relevant because companies are discounting their products frequently, in order to stabilize their stocks, but without considering the effect on the company and its profit. The problem is that companies are organizing sales campaigns based on the expectations of retail companies and not considering the profitability of stock movement in the supply chain. In this case, profitability is not a priority, but it should be and that is the purpose of category management.