Eesti tarbija ostukäitumine ja lojaalsus e-kaubanduses
Kuupäev
Autorid
Väljaande pealkiri
Väljaande ISSN
Köite pealkiri
Kirjastaja
Kokkuvõte
Lõputöö teemaks on Eesti tarbija ostukäitumine ja lojaalsus e-kaubanduses. Tarbijale ei ole oluline kust ta oma ostud teeb, kas füüsilises poes või e-kaupluses. Olenemata kaupluse asukohast ootab tarbija head, kiiret ja asjatundlikku teenindust. Lõputöö koosneb neljast osast. Esimeses osas antakse lühike ülevaade e-kaubandusest ja e-kaupluste erinevatest tüüpidest. Teises osas antakse ülevaade tarbijakäitumisest ja kliendilojaalsusest. Lähemalt selgitatakse tarbijakäitumist mõjutavaid tegureid ja kliendilojaalsuse olulisust ettevõttele. Lõputöö kolmas osa annab ülevaate empiirilise uuringu metoodikast, andmete kogumise viisist, valimist ja andmete analüüsist. Neljandas osas on empiirilise uuringu analüüs ning soovitused e-kaubandusega tegelevatele ettevõtetele. Lisas on lõputöö empiirilise uuringu küsitlusankeet.
The topic of the dissertation is the purchasing behavior and loyalty of Estonian consumers in e-commerce. It does not matter to the consumer where he makes his purchases, whether in a physical store or in an e-shop. Regardless of the location of the store, the consumer expects good, fast and professional service. The thesis consists of four parts. The first part gives a brief overview of e-commerce and the different types of e-shops. The second part provides an overview of consumer behavior and customer loyalty. The factors influencing consumer behavior and the importance of customer loyalty to the company are explained in more detail. The third part of the thesis gives an overview of the empirical research methodology, data collection method, selection and data analysis. The fourth part contains the analysis of the empirical study and recommendations for e-commerce companies. The questionnaire of the empirical study of the dissertation is attached.