Kaubandusökonoomika
Valdkonna püsilink (URI)
Sirvi
Sirvides Kaubandusökonoomika Autor "Eva, Vahtramäe" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Müügiprotsess klientide teenindamisel Ülemiste keskuse Ecco kaupluses(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2022-05-03) Simson, Grete-Liis; Eva, VahtramäeLõputöö on koostatud teemal: ,,Müügiprotsess klientide teenindamisel Ülemiste keskuse Ecco kaupluses’’, mis koosneb 65 leheküljest ja on illustreeritud 14 joonisega ning lisaks on kaks lisa. Töö koostamisel kasutati 63 allikat nende seas 15 on võõrkeelsed. Lõputöö uurimisobjektiks on Ülemiste keskuse Ecco jalanõude kauplus, mille eesmärk on uurida müügi- ja lisamüügiprotsessi klientide teenindamise kontekstis. Lõputöö probleem on see, et Ecco Ülemiste kaupluse müügitulu on langenud viimase 2020-2021 aastaga 19,2%. Põhjusseosed pole seotud mitte ainult väliskeskkonnas toimuva olukorraga (Covid-19), vaid Ülemiste kaupluse juhataja ütluste järgi ja ettevõtte juhtide arvamuse järgi ka „klienditeenindajate tahtes ja võimekuses müüa ning lisamüüki sooritada“. Lõputöö eesmärk on analüüsida müügiprotsessi ja välja selgitada lisamüügi võimalused klientide teenindamisel Ülemiste keskuse Ecco kaupluses selleks, et parandada müügiprotsessi ja lisamüügi võimalusi. Empiirilise uuringu koostamisel lähtuti kvantitatiivsest andmekogumis meetodist ning kasutati deduktiivset lähenemisviisi. Andmekogumise meetodina kasutati klientidel ja personalil ankeetküsitlust, millele vastas 136 klienti ning personalil viis töötajat. Uuringu tulemustest selgus, et müügiprotsess ja selle tegevus on ettevõttes üldmuljena hea, kuid on ka etappe, mis vajaksid ülevaatamist, et protsess sujuks lihtsamini. Kliendi küsitlusankeedi vastajate arvates on teenindus kaupluses hea, kuid toodi välja ka tähelepanekuid, mis võiks teenindus paremini või teisiti olla. Vastuseid on võimalik võrrelda kliendipoolsete hinnangutega, et näha, millistes müügiprotsessi etappides on puudujääke ning mida saab ettevõtte teha omaltpoolt, et nii kliendid kui ka personal oleksid rahulolevad. Võrdluses selgus, et kõige rohkem tähelepanu vajab müügiprotsessis on lisamüügi etapp. Lähtuvalt tulemustest tehakse järeldused ja ettepanekud kauplusele. Peamine ettepanek kauplusele on sisutihedamaid koolitusi lisamüügile. Lõputööle püstitatud eesmärk ja koostatud ülesanded said täidetud ning järeldused ja ettepanekud on võimalik edastada Ülemiste keskuses Ecco kaupluse juhatajale ja Ecco müügijuhile.