Lõputööd (AT)
Kollektsiooni püsilink (URI)
Sirvi
Sirvides Lõputööd (AT) Autor "Alar, Õige" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Ettevõtte Kopra Transport OÜ Remonditeenuse Vajadus Ja Kulutuste Optimeerimine(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2016) Sepp, Karl; Alar, ÕigeLõputöö eesmärgiks oli analüüsida ettevõtte Kopra Transport OÜ autopargi hooldus- ja remonditeenuse väljakujunenud vajadust ning pakkuda välja optimaalne lahendus antud teenusevajaduse katmiseks tulevikus. Analüüsi põhjal selgus et ettevõtte problemaatilised kohad on kuluka kilomeetrihinnaga sõidukid, kulutuste suhtes üldistav kontoplaan ja erinevate sõidukite remont ning hooldus. Kuluka kilomeetrihinnaga sõidukeid on ettevõtte masinapargis kokku kuus. Viis sõidukit vajavad välja vahetamist ettevõtte masinapargist, kuna nende kilomeetrihinnad ületavad ettevõtte juhtkonnaga määratud kulutuste ülempiiri, milleks on 0,04 €/km. Antud sõidukid tuleb ettevõtte masinapargist eemaldada või välja vahetada selleks, et teenuse osutamise kilomeetrihind sisaldaks rohem kasumit ettevõttele. 2016 aasta seisuga on üle ülempiiri olevad sõidukid toonud ettevõttele lisakulutusi 4600,8 € ulatuses. Ettevõtte originaal kontoplaan on sõidukite kulutuste suhtes üldistav. Kulutustest pole võimalik selgelt välja lugeda, millisele sõiduki sõlmele on kulutused suunatud. Lähtudes sellest koostas autor konkreetse lahenduse uue kontoplaani näol. Uue kontoplaani abil on võimalik hinnata kulutusi sõiduki eri sõlmedele, tänu millele on sõiduki otstarbekust võimalik lihtsamini hinnata, kui seda on praeguse lahenduse puhul võimalik teha. Sõidukite remondi ja hoolduse planeerimisel tuleb ettevõttel lähtuda sellest, et kuni 18 T sõidukite remont on ettevõtte jaoks odavam ise teostada, kui väljast sisse osta. Samas kuni 3,5 T sõidukite puhul on seisukord vastupidine, mil ettevõtte jaoks on odavam osta sisse remonttööd. 2016 aasta seisuga oleks olnud ettevõttel võimalik remonttöid optimaalselt planeerides kokku hoida 6870,3 €. Kokkuvõttes leiab autor, et ettevõtte senine talitamine sõidukite suhtes ei ole olnud kõige optimaalsem ning ettevõttel oleks olnud võimalik säästa 2016 aastal antud töös leitud lahendustega 11 670,9 €