Lõputööd (AT)
Kollektsiooni püsilink (URI)
Sirvi
Sirvides Lõputööd (AT) Märksõna "Economy and Management" järgi
Näitamisel1 - 2 2-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Autoettevõtte teenindusosakonna töökorraldus- ja klienditeenindusprotsesside parendamine United Motors AS Tartu esinduse näitel(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2014) Lohuväli, Mikk; Aasjõe, ÜlleLõputöö eesmärgiks on parendada UM Tartu esinduse klienditeenindaja tööprotsesse, mis suurendavad lõppkokkuvõttes ettevõtte kasumlikkust, efektiivset toimimist ja klientide rahulolu. Lõputöö on koostatud ajavahemikul 01.01.2013–15.05.2014. Lõputöös kirjeldatud klienditeenindaja tööprotsess on aluseks uue ja täiuslikuma tööjuhendi koostamisel. Lõputöö autori poolt koostatud voodiagrammid määratlevad tööprotsessi etapid ja nende õige järjestuse. Järgides BMW teenindusstandartide alusel koostatud voodiagramme kindlustatakse UM-i parim teenus kliendile ja efektiivne toimimine ettevõtte siseselt. Teenindusosakonna tööprotsesside parendamise vajaduse tingis suur töökoormus klienditeenindaja ametikohal ja teenindustööd mõjutavate tööprotsesside ebaefektiivne toimimine. Lõputöö tulemuseks on autori poolt väljapakutud parendused efektiivsema teenindusosakonna töö tagamiseks. Koostöös järelmüügiosakonnaga ja esinduse juhatajaga, saab rakendatud uuendusi töö käigus korrigeerida. „Kuigi iga üksikisik võib suuta välja töötada ainult oma ulatuses piiratud, inkrementaalseid innovatsioone, siis nende pingutuste summal võib olla kaugeleulatuv mõju“ [11:485]. Muudatused hõlmavad nii teeninduse- kui ka varuosaosakonna tööprotsesse, mis peaksid tagama teenindusprotsesside efektiivsema käsitlemise. Lõputöö kõige tähtsam muudatus on uue ametikoha loomine järelmüügiosakonda, mille tööülesanneteks saaks keretööde käsitlemine ja järelmüügiosakonna töö organiseerimine (sele13 lk 44). Kirjeldatud ametikoht vähendaks klienditeenindaja töökoormust ning võimaldaks panustada rohkem energiat järelmüügiosakonna töö koordineerimise peale. Kokkuvõttes peaks selline toimimine tagama efektiivsema töökorralduse ja suurema klientide rahulolu. Arvutuste osa eesmärgiks oli leida klienditeenindaja töökoormus ja võimalus tõsta teeninduse töö produktiivsust. Klienditeenindaja töökoormuse vähenedes tõusis teeninduse töö produktiivsus kaheksa protsenti, mis suurendas ettevõtte kasumit teenindustööde müügilt ligikaudu 2000 eurot kuus. Väiksema klienditeenindaja töökoormuse korral suurenes klientide rahulolu saadud teenuste eest ja mehaanikute ning klienditeenindajate tulemustasude suurus teenindusosakonnas. Lõputöös väljapakutud muudatuste elluviimisega alustati UM Tartu ettevõttes 2013. aasta märtsi kuus, mil loodi järelmüügiosakonda uus ametikoht. 2013. aasta augusti kuus delegeeriti loodud ametikohale keretööde ülesanded, vähendades sellega klienditeenindaja töökoormust. Väiksem klienditeenindaja töökoormus on andnud positiivseid tulemusi tööprotsessi läbimisel. Tõusnud on teenindustööde produktiivsus ja klientide rahulolu indeks.Nimetus Piiratud juurdepääs Autoremonditöökoja lisa tööposti planeerimine ettevõtte KR Tehnik OÜ näitel(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2020) Jürvetson, Janre; Karpenko, JuliaLõputöö arenguobjektiks oli ettevõte KR Tehnik OÜ ja tema töökeskkond. Töökoda on populaarsust kogumas ning seistakse silmitsi probleemiga, kus ei suudeta klientide vajadusi piisavalt kiiresti rahuldada. Selleks, et välja selgitada kitsaskohad, tutvuti hetkeolukorraga ruumides ja töökorralduses. Klientide arvamuse välja selgitamiseks korraldati küsitlus. Selgus, et suurem osa osalenutest kasutavad töökoja teenuseid. Inimesed, kellel on uuemad sõidukid hooldavad neid margiesindustes ja kohaliku teenusepakkuja pikad ootejärjekorrad neid ei puuduta. Üks osa pole aga rahul, et nad peavad pikalt ootama. Nende soov on saada oma sõidukid kiiremini korda ning on leidnud selleks alternatiivseid võimalusi. Lõputööle püstitatud eesmärk sai täidetud ja on olemas põhjalik analüüs erinevatest lahendustest ning kuidas nende vahel kaaluti. Informatsiooni koguti tööprotsesse jälgides, juhatuse poolt tulnud informatsiooni ning küsitlusega. Välja on toodud investeeringud, millega on vaja arvestada lahenduste täide saatmiseks ning leitud on ka lisanduvate regulaarsete kulutuste suurused. Lõputöö valmimise ajaks on hakatud leitud lahendust ka realiseerima. Palgatud on mehhaanik ning rakendatud ta tööle.