Pakiveomahu kasvatamine POSTPAL OÜ näitel
Kuupäev
Autorid
Väljaande pealkiri
Väljaande ISSN
Köite pealkiri
Kirjastaja
Kokkuvõte
Käesoleva lõputöö eesmärgiks oli ettevõttele PostPal OÜ autori poolsete soovituste andmine, et oleks võimalik saavutada turu osa kasv ning tulla välja olukorrast, kus pakkumine ületab nõudluse. Soovituste andmiseks viis lõputöö autor koos töörühmaga läbi internetiküsitluse potentsiaalsete klientidega ning koostas kirjeldava ülevaateuurimuse ärikeskkonna mikro- ja makrokeskkonna kohta. Lõputöö raames läbi viidud uurimuste tulemusena jõudis autor aursaamani, et Tallinna väikepaki turg on tihedalt kaetud kvaliteetset kullerteenust pakkuvate ettevõtetega ning turuosa kasvatada on küllaltki raske, kuid siiski mitte võimatu.
This thesis was aimed at giving recommendations to the company called PostPal OÜ. Author’s recommendations are meant to help achieve market share growth and to come out of a situation where supply exceeds demand. To get the necessary information for the recommendations, author and the work party conducted a poll with the potential clients and compiled a study about the business environment.Studies showed that small parcel delivering market in Tallinn is densely covered with companys providing the courier service. It is possible to achieve growth in the market share, but it will be complicated task, since there are so many company’s providing the same service.