Narva linna ristmike rekonstrueerimine

Kuupäev

2020

Väljaande pealkiri

Väljaande ISSN

Köite pealkiri

Kirjastaja

Tallinna Tehnikakõrgkool

Kokkuvõte

Käesoleva lõputöö „Narva linna ristmike rekonstrueerimine“ eesmärgiks oli parandada ristmike liikluskorraldust ja -ohutust ning teede seisukorda. Nendeks ristmikeks on A. Puškini – Malmi tn ristmik, A. Puškini tn – Vaivara tn ristmik, Kreenhomi – Kulgu – Joala tn ristmik. Ristmike lõplike lahendusteni jõuti läbi olemasoleva liiklusolukorra analüüsimise ja eskiisprojekti lahendamisega. Projektiga ehitatakse ringi kaks olemasolevat ringristmikut ning üks „Anna teed“ põhimõttel ristmik. Projektses lahenduses on kõik ristmikud ringristmikud. Jalakäijate ohutuks teeületuseks on projekteeritud peale- ja väljasõidu harude vahele ohutussaared. Samuti on jalakäijate teeületusel arvestatud nägemispuudega inimeste ohutuse tagamisega. Projektis on lahendatud liikluskorraldusvahendid ning nende paigaldamine. Vertikaalplaneeringuga on lahendatud sajuvete ärajuhtimine ning teekatte kõrgused. Kõikidele projektis lähtutud õigusaktidele, juhenditele ja normdokumentidele on viidatud käesoleva töö seletuskirjas. Antud töö raames on välja toodud objekti üldiseloomustus, koostatud seletuskiri, põhimaterjalide loetelu ning joonised.


The aim of the thesis „Reconstruction of Narva City Road Intersections“ is to improve the traffic management and safety of the intersections and the condition of the roads. The three intersections are A.Puškini street – Malmi street intersection, A.Puškini street – Vaivara street intersection and Kreenholmi street – Kulgu street – Joala street intersection. The final solutions for the intersections were found by analyzing the existing traffic situation and creating a rough plans for each intersection. Every intersection is designed to be a roundabout. Traffics islands are designed in order to provide safe crossings for pedestrians. The design of the crossings also take into account the safety of visually impaired people. Design provides traffic management equipment and their installation. The vertical alignment plan has been designed in order to direct water off the road. The design of the intersections are created following legislation, guidelines and normative documents. The thesis consists of plans, cross-sections, volumetric analysis and other necessary documents to construct the intersections.

Kirjeldus

Märksõnad

Viide