Visuaalse identiteedi loomine ettevõttele Kukupesa OÜ

Kuupäev

2024-05-19

Väljaande pealkiri

Väljaande ISSN

Köite pealkiri

Kirjastaja

Tallinna Tehnikakõrgkool

Kokkuvõte

Käesoleva lõputöö teema on visuaalse identiteedi loomine ettevõttele Kukupesa OÜ. Püstitatud eesmärgi saavutamiseks uuriti teoreetilist materjali, viidi läbi kvalitatiivne uuring intervjuu vormis ja teostati vaatlus. Teoreetiline osa andis ülevaate sellest, mis on visuaalne identiteet, kuidas seda teostada ning millistest osadest see koosneb. Lisaks uuriti töörõivastuse osalust brändingus. Saadava teoreetilise materjali kogumiseks ja analüüsimiseks kasutati raamatuid ja veebipõhiseid allikaid nii eesti kui ka inglise keeles. Empiiriline osa koosnes kahest osast. Esmalt anti ülevaade ettevõtte olemusest ja valdkonnast, seejärel uuriti ettevõtte rebrändigu vajadusi ja eesmärke, millele luua uus visuaalne identiteet. Selles osas viidi läbi ka kvalitatiine uuring intervjuu vormis ettevõtte omanikuga, et uurida temalt rebrändingu põhjuseid. Teises osas anti ülevaade Pesa poe uuenenud visuaalsest identiteedist ning elementidest, mida kasutati. Töös kajastati värve, tüpograafiat ja erinevaid võimalusi identiteedi edasikandmiseks, näiteks loodi ettevõttele pakendamiseks vajalikud võimalused ning loodi kinkekaardi kujundus. Samuti loodi uus visuaalse identiteedi kriteeriumitele vastav töörõivastus. Töö tulemusel pandi kokku brändiraamat, kus on näha kõik loodud visuaalsed elemendid. Käesolev lõputöö on oluline panus Kukupesa OÜ rebrändingule, aidates neil luua ühtne, silmatorkav ja järjepidev visuaalne identiteet, mis võimaldab ettevõttel konkurentidest erineda. Lisaks annab töö ülevaate võimalikest identiteedi elementidest ja brändiraamatu kujundamise protsessist, mis on vajalik teadmine ettevõtte brändingus.


The topic of this thesis is the creation of a visual identity for the company Kukupesa OÜ. To achieve this goal, theoretical material was researched, a qualitative study in the form of an interview was conducted, and an observation was performed. The theoretical part provided an overview of what visual identity is, how to implement it, and the components it consists of. Additionally, the role of workwear in branding was examined. To gather and analyse the theoretical material, books and online sources in both Estonian and English were used. The empirical part consisted of two sections. First, an overview of the company's nature and industry was given, followed by an investigation of the company's rebranding needs and objectives to create a new visual identity. This section also included a qualitative study in the form of an interview with the company owner to explore the reasons behind the rebranding. In the second section, an overview of the renewed visual identity of the Pesa store and the elements used was provided. The work covered colours, typography, and various ways to convey identity, such as creating packaging options for the company and designing a gift card. Additionally, new workwear that meets the visual identity criteria was designed. The result of the work was compiled into a brand book that visually displays all the created visual elements. This thesis is a significant contribution to the rebranding of Kukupesa OÜ, helping them create a cohesive, striking, and consistent visual identity that allows the company to stand out from its competitors. Moreover, the work provides an overview of possible identity elements and the process of designing a brand book, which is essential knowledge in the company's branding efforts.

Kirjeldus

Märksõnad

Rõivad ja tekstiilid

Viide