Fibo Lux 88 lansseerimine Eesti turule Saint-Gobain Ehitustooted AS näitel

Kuupäev

2013

Väljaande pealkiri

Väljaande ISSN

Köite pealkiri

Kirjastaja

Tallinna Tehnikakõrgkool

Kokkuvõte

Käesoleva lõputöö eesmärk oli välja tuua lansseerimiskava, et tuua uus toode turule kasumlikult. Selleks tuli kõige pealt analüüsida konkurente, tuua välja Fibo Lux 88 peamised eelised ning pakkuda välja promotsiooni vormide kaudu erinevaid tegevusi, kuidas jõuda sihtrühmadeni. Vaheseinade turuanalüüsil toodi välja peamised konkurendid ning võrreldi neid uue tootega Fibo Lux 88 vaheseinaplokiga. Siit selgus, et Fibo Lux 88 täidab võrreldes konkurentidest peamisi nõudeid maksimaalselt – hea tulepüsivus, tugev, kerge, õhuke, niiskuskindel, piisav helipidavus, minimaalne viimistlus. Lisaks on Fibo Lux 88 hind keskmisest konkurendist koos paigaldusega soodsam. Peamine lõputöö eesmärk oli tuua etappide kaupa välja lansseerimiskava. Fibo Lux 88 põhisõnum on, et uus vaheseinalahendus on kiire, mugav ja terviklik. Põhiline on jõuda iga sihtrühmani nii otsese kontakti abil kui ka läbi avalikkuse. Selle raames tuleks tutvustada toodet messidel ning kui eelarve lubab, siis reklaamida uut vaheseinaplokki läbi konkreetse telesaate, milleks autor pakkus välja Kanal 2 Kodusaade ja TV3 Nurgakivi. Lisaks võiks teha koostööd ülikoolide ja kõrgkoolidega, et korraldada seminare projekteerijatele ja arhitektidele. Samuti tuleks ehitajatele korraldada Weberi kontoriruumides toote esitlus. Samamoodi tehakse otsemüüki ehitusobjektidele ning vajadusel antakse projektipõhiseid allahindlusi.


The present thesis gives an overview of how to launch a new product – the Fibo Lux 88 wall system, - onto the local market. It analyzes the product’s main competitors on the market, lookind at the pros and cons of the product and suggesting several promotional activities to reach different target audience. The market overview part of the thesis analyzes the main competing brands and products on the market and compares them with the Fibo Lux 88 wall system. It was found that in contrast to other brands Fibo Lux 88 fulfills all requirements at the maximum level. Properties compared were: fire resistance, strength, heat and cold resistance, level of soundproofing, amount of finishing work required, etc. The financial part of the thesis shows that compared to the average cost of competing systems, the cost of fully installed Fibo Lux 88 wall system is also lower. The main objective of the thesis was to plan a successful launch onto the market of a new product. To this end, the market segments were defined and possible activities to reach these customers were listed. A marketing strategy for promoting the product. That includes several incentives and activities: TV-shows, product demonstration days in universities and colleges, trade fairs, etc.

Kirjeldus

Märksõnad

Viide