Ajutine liikluskorraldus Tallinna linnas
Kuupäev
Autorid
Väljaande pealkiri
Väljaande ISSN
Köite pealkiri
Kirjastaja
Kokkuvõte
Tallinn Tehnikakõrgkooli ehitusteaduskonna kaitstava diplomitöö teemaks on ajutine liikluskorraldus Tallinna linnas. Antud töö käigus tehti ülevaade nii ajutise liikluskorraldusele esitatavatest nõuetest, kui ka tutvustati ja analüüsiti ajutist liikluskorraldust Tallinna linnas. Antud diplomitöös on tutvustatud ja antud ülevaade erinevatest standarditest, määruste ja eeskirjadest. Uuritud on erinevaid seadusi, eeskirju ja standardeid, et anda ülevaade, milliseid inimesi, milliseid vahendeid ja mismoodi teostada ajutist liikluskorraldust. Andsin ülevaate vajalikust osast Majandus ja komunikatsiooni ministri poolt kinnitatud määrusest Liikluskorralduse nõuded teetöödel
, et inimene, kes soovib teha ajutist liikluskorraldust, teaks mida selleks vaja on. Analüüsisin põhjalikult Trammiliin nr 4 rekonstrueerimise ajutise liikluskorralduse esimest etappi ja pakkusin välja endapoolse lahenduse selle teostamiseks. Analüüsisin ja selgitasin, mis moodi võiks teostada lühiajalisi raudtee sulgemisi ning töötasin välja avariitöödeks mõeldud sõiduradade sulgemise skeemid. Peale erinevate objektide tutvustamise ja analüüsi on töös antud ülevaade, mida on vaja teha ja mille järgi, et teostada Tallinna linnas ajutist liikluskorraldust. Kokkuvõtteks peaks see töö andma ülevaate ajutise liikluskorralduse mitmekesisusest ja eripärast ning eeldustest, et teostada korralikku ja määrustele ning eeskirjadele vastavat ajutist liikluskorraldust.
The theme of the thesis defended in the Faculty of Construction in Tallinn University of Applied Sciences is “Temporary traffic management in city of Tallinn”. The thesis aims to give an overview of temporary traffic management regulations as well as present solutions and analyse temporary traffic management in city of Tallinn. The author introduces the standards, regulations and laws to provide an overview of what type people and resources are nececcary and how to carry out temporary traffic management. This is done by analysing parts of Ministry of Economic Affairs and Communications regulation “Regulation of traffic at road works” to provide people with the need for temporary traffic management with adequate information. The author has made an in depth analyses about the temporary traffic management in the first phase of the reconstruction of tram line number 4 and offered his solutions for its execution. The analyse explains how short term railway closures should be carried out. The author also contributes by offering solutions and schemes for closing lanes during emergency works. Aside from introducing a number of objects and analysing them the author provides an overview of the legislature and necessary means to conduct temporary traffic managemnt in Tallinn. The thesis therefore provides insight about the diversity and specificity of temporary traffic management and gives guidelines for proper temporary traffic management following the legilature.