Lõputööd (LK ja RT)
Kollektsiooni püsilink (URI)
Sirvi
Sirvides Lõputööd (LK ja RT) Autor "Dõba, Jekaterina" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Liikluskorraldus Rakvere jaamas(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2014) Dõba, Jekaterina; Rita, OjalaRaudteetransport töötab katkematult kogu aasta ja ööpäevaringselt, teostades kütuse, metallide, metsamaterjali, ehitusmaterjalide, väetiste, teravilja, toiduainete ja paljude teiste majandusharude veoste vedu, tagades tootmise normaalse funktsioneerimise, inimeste elutegevuse linnades ja maapiirkondades. Rakvere jaam ettenähtud kuulub vahejaamade hulka ja manövritöö teostamiseks. Rakvere jaam asub üherajalisel kolmenäidulise automaatblokeeringuga liinil Kadrina ja Vaeküla jaamade vahel Tapa - Narva liini 208,3 km-il. Rakvere jaamaga külgnevatel jaamavahadel on kasutusel järgmised signalisatsiooni-ja sidevahendid: Rakvere - Vaeküla üherajaline, kahesuunaline, kolmenäiduline automaatblokeering läbisõidufooridega Rakvere-Kadrina üherajaline, kahesuunaline, kolmenäiduline automaatblokeering läbisõidufooridega. Rakvere-Kunda üherajaline, ühe sauasüsteem. Rakvere jaamas teostab manöövritööd AS Kunda Trans ja AS EVR CARGO. AS EVR Cargo koostab ja lahutab ronge. Aga AS Kunda Trans veab valmistoodangut. Rakvere raudteejama töö efektiivsuse suurendamiseks on vaja juurutada rida logistilisi uuendusi, mis aitaks kaasa uute kliendile toomisele AS Eesti Raudtee kaubavedude teenuseid kasutama. Samuti aitaksid uuendused tõhustada vagunite laadimis- ja tühjendamis tööd Rakvere jaamas. Nende eesmärkide saavutamisek Rakvere jaamas on vaja teostada raudtee remonditöid, mis aitab tõsta veose käibe mahtu ning loob eeldusi uute investeeringute rakendamiseks. Käesoleva lõputööga tulin järeldusele, et ohutuse parandamiseks jaamas on vaja ümber ehitada ühetasandiline ülesõit jaama piires mitmetasandiliseks. Vana jalakäijate ülekäigukoht on vaja asendada tunneliga. See vähendaks õnnetusi ja suurendaks töö efektiivsust. Samuti on vaja pikendada vastuvõttu-ärasaateteid ja rekonstrureerida 4.tee. Töö efektiivsusse tõstmiseks on vajalik manöövribrigaadi olemasolu jaamas.