Lõputööd (TE)
Kollektsiooni püsilink (URI)
Sirvi
Sirvides Lõputööd (TE) Autor "Aaviste, Mihkel" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Pärnu linna Lao tänava pikendus projekt(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2014) Aaviste, Mihkel; Ilp, RaimondKäesoleva lõputöö teemaks on "Pärnu linna Lao tänava pikendus projekt". Teema valikul mängis suurt rolli praegusel hetkel palju kõneainet pakkuv Rail Baltic arendus, mis kavandatavalt läbib Pärnu linna ja mille käigus ehitatakse välja uus jaamahoone. Valminud tööga, mis hõlmab Lao tänava pikenduse ühte võimalikku projektset lahendust, tekib võimalus juurdepääsuks Pärnu uuele raudteeliiklust teenindavale jaamahoonele. Lõputöö kirjutamisel on läbi töödatud kõik vajalikud tee projekteerimise normid ja nõuded, samuti Papiniidu, Lao tänava ja Pärnu jõe vahelise maa-ala detailplaneering. Projekteeritud tänav asub Pärnu linnas Pae ja Papiniidu tänava vahelisel alal. Projektlahenduse saanud tänavalõigu pikkuseks on 405,77 m. Peale sõidutee on leitud lahendus ka kergliiklustee ehituseks. Tee valmimisega paraneb ligipääsetavus tulevasele Rail Baltic jaamahoone juurde viivale teele. Lisaks tekib või paraneb juurdepääs Lao tänava pikendust ümbritsevatele kruntidele. Tänava kate on projekteeritud kahepoolse põikikaldega 2,5% ja pikikalle on 0,6%, mis on nii sõiduteel kui ka kergliiklusteel lahendatud asfaltbetooni ja haljasalal muruga. Lõputöös on välja toodud objekti iseloomustus nii sõiduteele kui ka kergliiklusteele, tee katendite konstruktsioon ja ehituseks vajalikud juhised ning joonised. Lao tänava pikenduse projekteerimine andis autorile kogemuse järgnevates punktides: •projekteerimisnormide ja –juhendite kasutamine, •tööde mahtude arvutamine, •projekteerimine programmiga Autodesk AutoCAD 2012, •teekonstruktsiooni kihtide katendiarvutus programmiga KAP, •teeprojekti valmimiseks vajalikud toimingud.