Jahtide hooldus- ja hoiuhalli ehitustööde organiseerimine Kärdlas

Kuupäev

2014

Väljaande pealkiri

Väljaande ISSN

Köite pealkiri

Kirjastaja

Tallinna Tehnikakõrgkool

Kokkuvõte

Käesoleva lõputöö eesmärgiks oli Kärdlasse, Sadama tn 30a krundile ehitatava jahtide remondi- ja hoiuhalli ehitusorganiseerimise projekt, mille raames koostas autor tehnoloogia kaardid betoonitöödele – vundamentide, soklite ning põranda betoneerimine. Lähteandmetena on kasutatud inseneribüroo DAGOpen OÜ detailplaneeringut Sadama tänava 30a kinnistule, KAMP Arhidektid OÜ arhitektuurset projekti ning Kuusiku Inseneribüroo OÜ konstruktiivset projekti. Lõputöös on välja toodud lähteülesandes kajastatava hoone arhitektuurilised ja konstruktiivsed kirjeldused. Kalendergraafiku peatükis on lühidalt kirjeldatud kõikide objektil teostatavate ehitustööde tehnoloogilist protsessi. Kalendergraafiku koostamisel tööde ajalise kestvuse, tehnoloogilise järjekorra ja ressursivajaduse leidmiseks konsulteeris autor BauEst OÜ ehitusdirektoriga. Autor koostas ehitusobjekti ehitusplatsi plaani, millega on näidatud platsil ehitust teenindavate masinate liikumise suunda, materjalide ladustamise ning ajutiste soojakute ala ja ajutiste vee- ja elektriühenduste liitumiskohad ning jaotuspunktide paiknemised objektil. Töö käigus on välja arvutatud ajutise elektri ja vee arvutused ehitusaegseks tegevuseks. Betoonitööde tehnoloogiakaartide välja-töötamisel pidas autor silmas eelkõige töö efektiivsust ning kvaliteeti. Ehitustööde parimaks organiseerimiseks tuleb tööd eelnevalt läbi mõelda ja leida sobivaimad lahendused nende teostamiseks. Tehnoloogiakaartides on välja toodud kolme erineva betoonitööde optimaalseimad lahendused nende teostamiseks koos kirjeldusega, toodud esile kvaliteedi nõuded, töökeskkonna ohutuse- ja iga tööliigi kohta ka tööohutusnõuded ning betoonitöödel kasutatavad ehitusseadmed ja masinad. Lisana on esitatud lõputöös ehituse detaileelarve, mille kogumaksumuseks tuli 705 071 eurot (lisandub käibemaks), millest 3,56% on ehituse organiseerimise kulud. Samuti on lisadena siseviimistluse spetsifikatsioon ja antud objekti tarbeks koostatud töökeskkonnaohutuse plaan ning graafilises osas joonised ja tehnoloogiakaardid.


The purpose of the current graduation thesis is to propose an organizational solution for the hall for sea yachts and to draft process charts for the concreting of the foundation, plinth, and the floor. The initial data for the thesis was garnered from the project ‘Detailed Plan of 30A Sadama Street’ compiled by the engineering bureau DAGOpen LLC. The architectural design was composed by KAMP Architects LLC and the structural design by Kuusiku Engineering Bureau LLC. The present graduation thesis includes architectural and structural descriptions of the hall. Brief overviews of construction sites are provided in the chapter presenting a construction schedule. The duration of building processes and the necessary labour force are also marked in the construction schedule. The schedule is compiled in collaboration with the Director of Engineering at BauEst LLC. Temporary service lines and housing, the traffic management plan, and the storage area for construction materials are shown on the general layout of the construction site created by the author of the thesis. In addition to that, calculated estimates for water and electricity consumption are included. Efficiency and quality were the main focus in elaborating the process charts for concrete works. To ensure first-time success, organization of construction sites must be carefully and reasonably planned. The author of the thesis outlines and defines optimal solutions for three different concrete construction sites in the process charts. Required markers for comparison are quality, safety and machinery. The annex of the current thesis consists of detailed calculations of costs for the construction, specifications for interior finishing, safety and health plan for the work environment, and blueprints. The total cost of the construction is 705 071 € net of VAT, of which, the cost of organization of the construction makes up 3.5%. The annex also contains drawings of the repair and storage hall, a general layout of the site, a construction schedule and process charts for concrete works.

Kirjeldus

Märksõnad

Viide