Lõputööd (TE)
Kollektsiooni püsilink (URI)
Sirvi
Sirvides Lõputööd (TE) Autor "Aros, Celine" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Rakvere linna tänavate seisukorra analüüs(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2020) Aros, Celine; Toome, MatiLõputöö autori eesmärgiks oli kontrollida Rakvere linnatänavate seisukorda ja defektide olemasolul analüüsida nende tekkepõhjust. Tänavate seisukorra hindamiseks sõitis lõputöö autor läbi Rakvere linnatänavate põhilise tuumiku: Vanalinn, Südalinn ja Õpetaja heinamaa. Käesolevas lõputöös uuriti, milline on Rakvere linnatänavate olukord. Probleemiks võib lugeda seda, et katendid on oma aja ära elanud ning linnal pole piisavat eelarvet, et iga aastaselt teid hooldada ja remontida. Rakvere linna teede eelarve ei ole piisav, et tagada teede püsivus ja pikk eluiga. Põhilised defektid, mida autor märkas linna teedel olid põikpraod, pikipraod, võrkpraod ja augud. Kuna enim esines defekte linnaosades nimega Õpetaja heinamaa ja Südalinn, siis läbis autor seal olevaid teid mitmeid kordi, et mõista millist mõju antud defektid liiklejatele avaldavad. Augud ja praod mõjutavad igapäeva sõitu suurel määral, segades liiklejate sujuvat liikumist. Samuti tekitavad augud ka liiklejate sõidukitele kahju. Sõites läbi autoga löökaugust, on suur tõenäosus põrutada auto põhja ja sellega tekitada suurt kahju. Rakvere linna kohustus on kõrvaldada teedel olevad defektid ja taastada head sõidutingimused. Kui linn defekte kiirelt ei paranda, siis arvestades Eesti ilmasid, võib teede olukord kiirelt halvema poole muutuda. Kui suurendataks kohalike teede rahastust, saaks ka Rakvere linn rohkem korras teid võimaldada. Autor võib väita, et mõned kohad Rakveres on päris halvas seisus, kuid linna tänavate üldpilt on siiski päris hea. Rakvere linnas ei ole tänavaid, mida otseselt võimatu oleks läbida, kuid on tänavaid kus liiklejad peavad kindlasti olema ettevaatlikumad ja kiirust kõvasti vähendama, ning mitte läbima teatud teid 50km/h.